Ga naar inhoud

Webmail draait ferm met mijn hotmail,ubuntu


Aanbevolen berichten

Ik zit hier in Lloret,kan het niet nazien.De boeking is gedaan toen ik Evolution had zonder anti-virus.

Momenteel volg ik informatica (w7).A.s.a.p koop ik een occas w7-laptop voor training en huiswerk.

Webmail staat direkt in verbinding met Windows Live Hotmail.Je tikt na de installatie gewoon hotmail aan.De rest gebeurt automatisch.

Om geen twijfels te stichten wordt het dan W7 .Iedereen heeft de mond vol over gmail,je kan hotmail (ongewenst) toch opruimen en de afzenders toch blokkeren zodat ie slimmer wordt.

Ik blijf bij mijn 1' en enige hotmailadres..............:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fout zit bij cheap tickets die zich tussen mijn boeking heeft gewrongen of anders met mijn emailer die er <...........> zoiets van maakt bij het opstellen new mail.Ik heb dan een email op de laptop staan die je bij het installeren van ubuntu moet invullen.De pop 3 (hotmail) aanvaardde hij toen niet.

Momenteel bezit ik 2 gmails en 1 hotmail.

Ps:cheap tickets plaatst achter je boekingsemail be.nl zodat je dan een duur telefoontje naar hun moet doen.:rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu terug thuis.Mijn voornaam was ook verwisselt met mijn achternaam (amerikaans systeem,europees systeem).Ik word ook een beetje gek van die 1° naam,familienaam,first name,voornaam,achternaam.Men zou bijna een 2° laptop moeten hebben om snel te googelen.Je zit daar in een donker internetcafe je boardingpass uit te printen met bijna onleesbare toetsen.:call:.Goed ,in El Prat was men niet streng.

Klein vraagje nog,kan men tijdens een boeking kiezen welke mailer je mails verstuurt?Ik hoop dat W7 niet zo dubieus is tijdens een boeking.

:pcguru: Emailen gaat met webmail.Je komt rechtstreeks bij Windows Live Hotmail terecht .Van hieruit doe je al de verrichtingen.Bravo Webmail.

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.