Ga naar inhoud

Windows Vista start soms niet op


breyton

Aanbevolen berichten

Wow, wel een uitgebreide test zeg.

20 uur laten draaien. Ik zal dit werkje toch eerder in het weekend willen uitvoeren, want wanneer we niet thuis zijn, staat de pc hier nooit aan.

Ben ik eigenlijk iets met die 'Windows Anytime Upgrade' voor Vista 32-bit cd-rom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even ter verduidelijking:

2 mogelijkheden:

1) power knop indrukken-->piep-toon en fans draaien en windows start normaal op

2) power knop indrukken-->geen piep-toon en fans draaien-->scherm is inderdaad zwart en het power lampje van m'n scherm knippert.

Wat me opvalt. M'n pc start iedere dag normaal op. Wil je het de 2e keer die dag proberen, heb je meestal die problemen.

---------- Post toegevoegd om 22:49 ---------- Vorige post was om 22:45 ----------

Lees net dat de Windows Anytime Upgrade voor Vista niet meer zou bestaan.

Het artikel van Microsoft >> Windows Anytime Upgrade voor Windows Vista - Microsoft Windows

Dat is goed mogelijk alleen heb ik deze cd-rom bij de aankoop van m'n pc gekregen. Ze mochten toch wel de originele cd-rom met Vista er op er bijgeleverd hebben. Nochtans heb ik via deze upgrade cd-rom wel Vista op iemand z'n laptop gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een tijdje terug van kennissen met een gelijkaardig probleem geworsteld, uiteindelijk was het geheugen corrupt.

Maar heb het ook al meegemaakt dat bij de eerste keer opstarten de pc niet aan wou en vervolgens de ganse dag normaal deed opstarten, enkel als ie een nacht had uitgestaan deed het probleem zich weer voor.

Slecht functionerend geheugen kan soms de gekste dingen veroorzaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend zal ik een uitgebreide brain scan uitvoeren dan.

Trouwens, als ik iets in vraag stel, is dat eerder om iets bij te leren, dan dat ik je deskundigheid in twijfel zou trekken é.

Kan zo misschien overkomen en ik wil je daardoor zeker niet ontmoedigen. We zijn samen op de trein gesprongen en we gaan samen de eindhalte bereiken. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Windows Vista Any Time Upgrade had als doel om een Windows Vista Home Basic te upgraden naar een Vista Home Premium of om een Windows Vista Business te upgraden naar een Vista Ultimate...gedetailleerde info hier.

Ik heb hiermee een downgrade van windows 7 naar Vista gedaan en bij die kennis werkt hare laptop nog steeds perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Dit weekend zal ik een uitgebreide brain scan uitvoeren dan.

Trouwens, als ik iets in vraag stel, is dat eerder om iets bij te leren, dan dat ik je deskundigheid in twijfel zou trekken é.

Kan zo misschien overkomen en ik wil je daardoor zeker niet ontmoedigen. We zijn samen op de trein gesprongen en we gaan samen de eindhalte bereiken. xD

Alle hulp ten spijt, maar ik heb m'n pc sinds m'n laatste bericht hier, niet meer opgestart gekregen.

Ik heb toen m'n pc bij een hersteller gedaan en de kosten die aan m'n pc waren (nieuw moederboard, processor) hebben me toen maar besloten gewoon een nieuwe pc te kopen.

Na een tijdje ziek, 2 maanden, te zijn geweest. (Ben nu volledig hersteld) Heb ik sinds vandaag een nieuwe pc.

Je mag mijn probleem dus als OPGELOST markeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.