Ga naar inhoud

Say what now?


ImMark

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik heb hier een tijdje geleden een aantal pc's laten samenstellen, de meeste waren oke, maar de laatste : Azerty[361602]=1&product[260199]=1&product[353621]=1&product[252897]=1&product[364212]=1&product[225309]=1&product[386918]=1&product[7517]=1&product[364846]=2&product[394013]=1&product[7504]=1

Maar nu had ik hem even aan mijn neef laten zien, de setup, hij is erkend ICT'er en hij zei het volgende.

2. Je geheugen dat je hebt uitgezocht is sneller dan je moederbord aan kan. Dit zou dus goedkoper kunnen, of je moet een ander moederbord uitzoeken.

Waarom is dit dan in mijn setup gevraagd, ik wil natuurlijk niet meer betalen dan nodig is.

Dit is gewoon een vraag omdat ik het mij af vroeg.

Wel wil ik graag vragen of iemand een setup kan maken met de GeForce GTX590 kaart, €1350 ofzo? Als dat mogelijk is.

Voor gaming zoals BF 3 etc, ik heb al gekeken naar fps etc van de kaart, die is geweldig, maar ik wil er even een setup bij.

MVG

Mark van't Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het zo bekijk heb ik des tijds voor dit ram geheugen gekozen omdat het de XMP functie heeft die langzamer ramgeheugen niet heeft, maar blijkbaar heb ik inderdaad een fout gemaakt want het moederbord ondersteund die XMP functie niet dus er zou inderdaad langzamer/ goedkoper ram geheugen in kunnen maar dit zal denk ik hoog uit een 10-15 euro besparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je terug houd op Voeding, ram en moederbord houd in dat het grafisch hoger is alleen dat de pc bv. iets langer er over doet om alt tab te doen, of op te starten right?

Of heb ik dat verkeerd, welke invloed heeft het dan wel als ik er naast zit.

MVG

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.