Ga naar inhoud

Game PC Nodig!!!!


Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - gamen voor battlefield 3 op high te spelen of minstens medium

2. Wat is mijn budget ? - 700 euro (liefst inclusief w7)

3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - maakt niet echt uit maar alles moet compatibel zijn, (de vorige pc die ik heb laten opstellen had en paar fouten: grafische kaart had 2x6pin nodig en voeding had maar 1x6pin, geheugen was 1600 en processor ondersteunde maar 1333)

4. Ga ik overklokken ? Neen

5. Ga ik later upgraden ? misschien wel geheugenlatje bijsteke, moet minstens 8gig in!

6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - weet ik niet, moeten jullie beslissen, kijk vraag 1 om te beslissen of dit er bij moet of niet.

7. Ga ik zelf assembleren ? - laten assembleren

8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - liefst wel, maar dan wel windows 7 en goed genoeg om te gamen

9. Ga ik zelf installeren ? ja, tenzy de webshop het gratis doet

10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? -Nvidia Gtx 560 ti, intel core i5 2500k, samsung spinpoint f3 1tb

11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? hoeft niet

12. Heb ik specifieke wensen ? -genoeg koeling en zorgen dat ik KAN GAMEN ALS EEN PRO ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik weet niet wat je precies kunt en wil doen of wat je wel en niet hebt, maar wat dacht je hier van:

=1&product[7517]=1&product[72617]=1&product[286252]=1&product[402292]=1&product[90497]=1&product[405092]=1&product[225309]=1&product[386062]=1"]azerty

als je dit invult kan ik misschien nog iets beters voor je samenstellen:

lees dit eerst

Ik heb dit topic eventjes heropend omdat we ondertussen reeds drie discussies hebben over het zelfde onderwerp...:hmpf:

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat ik geen derde ding mocht openen moet ik hier mijn discussie verder gaan --' wel de vragen staan op dit forum http://www.pc-helpforum.be/f57/game-pc-nodig-37251/#post246328

---------- Post toegevoegd om 21:30 ---------- Vorige post was om 21:29 ----------

het topic van is dit een goede pc mag weg, geen enkele voorgestelde pc's waren goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:

@kersthaasx3

Het heeft echt geen zin om mensen te 'porren' je vraag op te lossen. Iedereen wordt hier gelijkwaardig behandelt. Zelfs al stel je 3x dezelfde vraag, dan nog krijgen alle topics op GANS dit forum de nodige aandacht.

Ook helpen woorden als "zo vlug mogelijk antwoorden", ... niet. Je moet gewoon geduld leren hebben!

Alhoewel ik weinig van hardware ken, weet ik zeker dat je op een computer van 700 euro nooit Battlefield 3 op medium kunt spelen. Reken op een computer van 1000 euro. En dan heb je nog een middelmatig systeem.

Er moet zeker een stevige videokaart in. Battlefield 3 vergt veel van je systeem.

Dit zijn de systeemeisen voor Battlefield 3:

Minimumvereisten:

OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT

PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ)

MEMORY: 2 GB

HARD DRIVE: 20 GB

GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)

GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)

SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE

KEYBOARD AND MOUSE

DVD ROM DRIVE

Aanbevolen vereisten:

OS: WINDOWS 7 64-BIT

PROCESSOR: QUAD-CORE CPU

MEMORY: 4 GB

HARD DRIVE: 20 GB

GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)

SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE

KEYBOARD AND MOUSE

DVD ROM DRIVE

Ook al het aantal GB's dat het spel nodig heeft (20 GB), verklapt al dat het een zeer zwaar spel is.

Bron: http://pc.4gamers.be/nieuws/8956/1/Systeemeisen-Battlefield-3-gekend

aangepast door Kurtt
MOD commentaar verwijderd, blijkbaar is het toch mogelijk om voor die pc-prijs Battlefield 3 te spelen
Link naar reactie
Delen op andere sites

=1&product[7517]=1&product[72617]=1&product[286252]=1&product[402292]=1&product[90497]=1&product[405092]=1&product[225309]=1&product[386062]=1"]Azerty

kan deze de taak aan?

PC Helpforum moderator bericht:
Je 3 verschillende berichten zijn nu samengevoegd voor de duidelijkheid. Indien je nu nog een nieuw bericht opent met dezelfde soort vragen, gaat alles definitief op slot. Inmiddels kan in dit topic de discussie gewoon verder gaan
aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

hhmm ik kan je samenstelling niet zien, dit komt omdat je waarschijnlijk de link uit het adres balkje hebt gekopieert en geplakt. als je een samenstelling van azerty wil plaatsten ergens anders moet je op directe link klikken.

post-22150-1417704592,6584_thumb.jpg

een HD6850 kun je unlocken naar een HD6870 welke goed genoeg is om battlefield 3 te spelen (heb hem zelf ook en draaide hem op zijn zwaarste tijdens de beta), maar als je hem niet unlocked dan denk ik dat die ook nog wel sterk genoeg is om battlefield 3 te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.