Ga naar inhoud

internet valt regelmatig weg


evike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

amsn is duidelijker stabieler voor mij , ik heb wel nog is uitval gehad gisteren maar , maar het gebeurt allesinds minder courant dan bij msn . ik ga gewoon die amsn blijven gebruiken en hopen dat het zo blijft verder aanhouden . ben wel nog content met amsn : lijkt goed op de gewone msn en je hebt webcam optie wat je bij vele alternatieven niet in de free versies hebt . het is niet een gehele oplossing maar het werkt allesinds beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel het is nu toch al eventjes verder , en ja hoor ik ga nu volledig voor de amsn . heb geen uitval meer gehad :D

ik vind het ontzettend bizar , ik heb nu voor alle zekerheid is een testje gedaan . heb eergisteren de msn er nog is opgezet .

de eerste dag zo niks , maar tegen de avond uitval gehad , echt bizar . maar ben wel content dat ik een alternatief gevonden heb . wat ik trouwens goed vind aan de amsn is de webcam optie vaak heb je die niet bij andere in de freeversions :)

allemaal vriendelijk bedankt voor jullie tijd en moeite !

er zijn er idd nog die problemen hebben met msn en ik hoop dat het een hulp kan zijn voor anderen

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat te lezen, bedankt ook voor de feedback !...:top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.