Ga naar inhoud

internet valt regelmatig weg


evike

Aanbevolen berichten

Ik kreeg volgende tip van een collega :

In MSN heb je de mogelijkheid om een logboek in te schakelen voor verbindingsproblemen...standaard is die dus uitgeschakeld.

Nog niet mee gewerkt omdat ik voorlopig nog gespaard ben gebleven van problemen daar mee.

Zie screen hier onder.

[ATTACH=CONFIG]14240[/ATTACH]

Kan je dat eens uitproberen ? En terug posten als je connectie nog eens uitvalt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb voor de moment problemen met messenger ,die ga'k er zeker is afhalen kan zijn dat daar het probleem begonnen is mss ? , ik heb een logitech pro 9000 cam normaal geeft die updates aan maar ik ga is zien voor een driver update enzo

aangepast door evike
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een her-install gedaan van de windows live , ik heb ook men logitech pro 9000 is opnieuw met laatste nieuwe softw van logitech gedownl en install gedaan , waar kan ik nu juist zien of er problemen zijn ? nieuw hijack logje ? of bij logboekje via computerbeheer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het logboek inschakelen in MSN : klik op Extra en kies daarna Opties.

In het scherm dat zich opent ga je naar Verbinding...hier zet je een vinkje voor Een logboek van mijn serververbindingen opslaan voor het oplossen van verbindingsproblemen.

Bevestig deze instelling door onderaan eerst op Toepassen te klikken...nadien klik je op OK.

post-20447-1417704617,8812_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.