Ga naar inhoud

Herstart "PC Hapert flink na starten van online spel of internet browser."


Cemmo

Aanbevolen berichten

Het haperen van de pc en uitval van netwerk blijft langer aanhouden. Dit gebeurt nu steeds vaker als ik browser aan heb staan. Meestal was het tijdens een spel. Tijdens een spel met internet verbinding loopt de spel zelf helemaal vast, internet verbinding valt weg(signaal sterkte 0, soms helemaal geen verbinding) en de pc zelf blijft haperen. Muziek luisteren gaat zeer gefrustreerd, vanwege het haperen hapert het geluid heel erg mee. Ik had nog geprobeerd maanden geleden de pc stofvrij te maken maar had niet veel geholpen toen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

Het is niet mogelijk voor ons om kabelinternet te gebruiken. Wat nu blijkbaar goed helpt is dat ik m'n raam van de kamer open laat. Hierdoor blijft het koel binnen en kan ik doen wat ik wil. Zodra ik de raam dicht gaat begint het na een tijdje weer te haperen uit zichzelf. Ik denk dat het dus aan de temperatuur kan liggen. Ik heb nog steeds niks gedaan aan het stofgehalte maar zal dit doen zodra ik tijd heb. Wel ben ik toevallig dit probleem tegengekomen paar minuten geleden en heb er meteen de knipprogramma gebruikt

post-27887-1417704687,785_thumb.jpg Op volgorde. Ik heb niet kunnen uitvinden wat het inhoud. Misschien dat u er iets meer vanaf weet.

post-27887-1417704686,956_thumb.jpg

post-27887-1417704686,9969_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.