Ga naar inhoud

probleem adobe fhotoshop elements 10


Aanbevolen berichten

Hallo

Als ik adobe wil instaleren krijg ik dit te zien please install/ununstall the product using setup.exe in the root folder en dan stopt hij ermee heb ook your uninstaller gebruikt of er nog resten zijn van een oudere versie maar vind niks hoe los ik dit op?

Gr. Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oude versie is verwijdert door your uninstaller maar nu hoorde ik van iemand dat je naar windows system 32 drivers etc host moet gaan en daar wat met adobe te maken heeft verwijderen.

Nou zie ik daar inderdaad heel wat ,wat met adobe te maken heeft maar als ik het wil verwijderen krijg ik geen toegang hoe kan ik dat omzeilen.

Gr. Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste jan4ever,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Downloaden van software op niet legale wijze is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.