Ga naar inhoud

Draadloos ziggo


bernard

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waar kan ik klikken op draadloos netwerk voor thuis ?

Als ikrerchtsonder in de balk op draadloze netwerkverbinding klik,dan staat daar :

draadloze netwerkverbinding

snelheid : 54,0 Mbps

signaalsterkte uitstekend

status : bezig met verifieren van identiteit

aangepast door b.l.tijdens
iets meer gegegevens geven ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij verstandig om alles nog eens op een rijtje te zetten .

Ikheb een tijdje terug een nieuw modum van ziggo gekregen , welke geschikt is voor wifi

Nu heb ik zelf een laptop die draait op windows 7 ,

Deze heb ik volgens de begeleiding van ziggo nu op draadloos , en dat werkt perfect.

Mijn vrouw heeft ook een laptop , maar die draait op windows xp. , en dat wil niet lukken .

Als ik de computer start , komt er een scherm pje onderaan , waar in staat :

Draadloze netwerken gevonden

Een of meer voorkeursnetwerken bevinden zich binnen het bereik van deze computer

Kilk op dit bericht om de lijst weer te geven en om verbinding te maken

Dan komt er een scherm draadloos netwerk selecteren

Ook die ik op mijn laptop heb staan , en die klik ik dan aan .

Nu hoorde ik van iemand dat , als de laptop ouder is als 5 jaar ,dat er dan andere beveiliging in moet ?

Deze laptop is al 10 jaar oud en het is een Toshiba

Volgende scherm vraagt om verbinding te maken

Dan komt het schermpje dat er gezocht wordt naar draadloze verbinding

Dan komt er een schermpje rechtsonder in beeld , met de tekst :

Windows kan geen certificaat vinden aan de hand waarvan u bijbij het netwerk kan worden aangemeld.

ziggo .....*( mijn nr. )

Misschien is het zo allemaal wat duidelijker , want ik kan me voorstellen , dat zelfs jullie door het heen en weer gemail

ook de bomen door het bos niet meer zien .

aangepast door b.l.tijdens
tip gehoord
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien u Windows Xp draait op een oudere laptop is het inderdaad mogelijk dat deze de nieuwste beveiligingen niet aankan. Deze laptop was voorheen dus niet draadloos verboden met deze router ?.

Kunt u het volgende een proberen uit te voeren op de laptop in kwestie ?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt alleen maar of er niets gebeurt. De Link die je op je scherm ziet wordt op het klembord bewaard, zodat je hem ergens kan "plakken".

Als je dus naar je post gaat en daar rechts klikt en "plakken" dan zou de link in je bericht moeten verschijnen.

Als je geen internet hebt op de PC in kwestie plakt de link dan in een kladblokje, zet dat over op een andere pc en copieer dan de link via "kopieer" en "plakken" in je post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.