Ga naar inhoud

Explorer.exe fout opgetreden bij verwijderen foto


lobovitz

Aanbevolen berichten

Wanneer ik in Mijn Afbeeldingen een foto wil verwijderen door er met rechts op te klikken of er met links op te klikken en dan op "dit bestand verwijderen", dan krijg ik de volgende melding: In Explorer.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Als ik op verzenden of niet verzenden klik, dan verdwijnt alles van mijn beeldscherm en gelijk daarna worden alle pictogrammen weer zichtbaar.

Technische gegevens van het foutenrapport:

AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.5512 ModName: msvcr90.dll

ModVer: 9.0.30279.6161 Offset: 000375b4

Wie kan mij hierbij helpen een oplossing te vinden zonder Windows XP opnieuw te hoeven installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een installatie- cd van je Windows?

Tik dan beneden in het zoekvak cmd in.

In het venster dat je dan krijgt klik je op cmd met de rechtermuisknop en kies uitvoeren als administrator ( bij windows xp gewoon met links klikken).

Typ dan sfc /scannow in het volgende venster. (let op de spatie achter sfc)

Hou de cd bij de hand er kan om gevraagd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok heb cd en bovenstaande gedaan, en krijg welkomstscherm van windows xp in beeld en tevens een popupscherm die controleert of alle beveiligde bestanden in oorspronkelijke versie aanwezig zijn. Dit duurde ongeveer half uur en is nu gedaan. Welke optie van welkomstscherm moet ik nu kiezen? ook krijg ik opnieuw scherm te zien van cmd.exe, waar ik zojuist sfc /scannnow heb ingetikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dit ook als je de foto selecteert en dan op de "delete" knop van het toetsenbord drukt?

Of via Bestand en dan verwijderen?

Heb je dit ook als je andere bestanden wil verwijderen of enkel bij die foto's?

Als het wel lukt om andere bestanden te verwijderen, verplaats de foto die je wil verwijderen dan eens naar een andere map en probeer hem dan te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.