Ga naar inhoud

ccleaner freezes


Kurtt

Aanbevolen berichten

Daarstraks heb ik even ccleaner gedraaid op mijn broers pc. Maar toen ik dat draaide, bevroor de computer. Nogeens opgestart en opnieuw ccleaner gedraaid, weer freezing.

Dus enkel met ccleaner. Heb ccleaner verwijderd via configuratiescherm en nadien de (nieuwe?) versie geïnstalleerd van CCleaner. Nu heb ik dit probleem niet meer. Heb ook schijfcontrole gedaan van de c: zodat eventuele foute clusters kunnen gerepareerd worden.

Lag dit aan de geinstalleerde versie van ccleaner of moet ik het probleem (dat nu opgelost is) elders zoeken?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebeurt wel eens dat dat installer van gelijk welk bestand tijdens het downloaden op één of andere manier corrupt raakt.

Vaak is er niets aan de hand, doet dit probleem zich vaker voor dat een installatiebestand niet goed werkt?

Heb het wel eens meegemaakt met slecht geheugen, maar daar waren zo goed als alle installatiebestanden corrupt die men downloade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met draaien bedoel ik uitvoeren. Dus niet installeren :)

Dus ccleaner stond er al een tijdje op. Ik dacht daarnet, ik ga eens ccleaner draaien om zijn pc wat op te kuisen. Maar tot mijn verbazing liep zijn computer vast.

Om te weten of het écht aan ccleaner lag, startte ik de pc terug op en startte andere programma's op. Die gingen allemaal (zonder bevriezen). Terug ccleaner opgestart en freezing gans de computer.

Dus het freezen is niet bij het installeren, maar als ik het programma zelf opstartte daarnet.

Maar het is allemaal opgelost, ik heb ccleaner verwijderd uit configuratiescherm/software en daarna de nieuwe versie van ccleaner geinstalleerd, nu loopt ccleaner niet meer vast als ik het opstart.

Waarschijnlijk lag het aan een bug in ccleaner (ik hoop het). Heb voor alle zekerheid ook schijfcontrole van de c: gedaan zodat eventuele fouten bij het oncorrect afsluiten van de pc ook worden opgelost.

Nu stel ik me de vraag, lag het probleem aan ccleaner of aan de pc zelf? Als ik tijd heb zal ik eens een logje van hijackthis maken op zijn computer. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.