Ga naar inhoud

Webpagina kan niet worden weergegeven


grenadier

Aanbevolen berichten

Asus

ja heb dat nu en dan eens voor maar nu ging het direckt weer goed dus heb google chrome en internet exploer

nu de site van eletrabeell heeft ook zulkig kuren in maar na een tijdtjes gaat het dan maar wilde eens weten hoe het komt internet gaat heel goed

geen probeem dus en nu was het en bijlage die ik moest openen met adobe reader9.dus is alles oke nu maar van waar komt dit dan het probleem

dat ander daar heb ik ook weer gehad mar zelf opgelost met te zoeken ik oude berichten wel luck hoor dat nu

groetjes willy

aangepast door grenadier
foutjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

De meest recente versie van Adobe Reader is versie 10.1 en die kan je downloaden als je hier klikt.

Schoon je systeem ook eens op met Ccleaner :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.