Ga naar inhoud

Problemen bij installeren Windows 7.


manu123

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je geheugen zou in de 2 blauwe slots horen te zitten, dat zijn normaal gezien het tweede en vierde slot.

Je harddisk zit op de donker blauwe SATA poort van de Marvel controller en daar het eerder bij het selecteren van de harddisk fout gaat vermoed ik dat er een driver geladen moet worden. Sluit daarom je harddisk aan op een grijze SATA poort.

Je dvd-drive sluit je aan op een licht blauwe SATA poort.

Dus kort samen gevat

Het geheugen in de twee blauwe slots op je moederbord.

Je harddisk op een grijze SATA poort.

Je dvd-drive op een licht blauwe sata poort.

Kijk dan eens of je de installatie kunt voorzetten waar het eerder foutliep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles wat je zij veranderd maar ik blijf het zelfde probleem hebben (zwart scherm).

Op het begin als ik de PC opzet dan komt er op te staan: No hard disk is detected!

Als ik de hard disk op de donker blauwe SATA aansluiting aansluit dan komt er informatie over mijn hard disk te staan (500 GB, ...).

aangepast door manu123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij je nieuwe moederbord heb je een cd/dvd ingesloten zitten, je kan op een andere pc als je die ter beschikking hebt deze eens bekijken.

Vaak is er de mogelijkheid om de drivers via een menu op een usb-stick te plaatsen.

In het venster waar je de harddisk of partitie kan selecteren staat een knop Stuurprogramma en via die knop kan je verwijzen naar het stuurprogramma op de usb-stick.

Laat je harddisk dan maar op de donkerblauwe sata aansluiting zitten.

Laat maar weten of je het kunt vinden, anders proberen we je verder te helpen. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een officiële installatie dvd van Windows 7?

Probeer eens met één geheugen latje in het tweede slot van links.

Kijk eens of je dan nog het zwarte scherm krijgt, krijg je het nog dan wissel eens met het ander geheugen latje wat je dan over hebt.

Dus enkel één geheugen latje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een een officiële installatie dvd van Windows 7.

Het is gelukt met één geheugen latje.

Maar ik begrijp niet zo goed wat ik moet doen bij die drivers.

Als ik die CD in de CD van mijn nieuwe PC steek dan kan ik zoeken tussen een aantal drivers maar ik weet niet welke ik moet pakken (of op USB zetten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een eerder bericht schrijf je het volgende

Eerst heb ik de CD van Windows 7 in de PC gestoken en tijdens de installatie ging alles prima tot ik mijn harde schijf moest aanduiden (waar ik Windows 7 op moet installeren denk ik)

Kies je voor Aangepaste installatie (geavanceerd)?

Mijn vraag nu kun je nu je harde schijf aanduiden of zien tijdens de installatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.