Ga naar inhoud

mail configureert steeds


dodgeboy

Aanbevolen berichten

tot mijn spijt moet ik u melden dat er niets veranderd is mail blijft configureren bij opstarten van de livemail,wel heb ik nu een foutmelding gekregen ,en de nodige informatie is doorgezonden aan microsoft ,de foutcode is 0x80070643 en heeft te maken met fotogallerij dat niet kan geinstalleerd worden,maar als er 1 prog niet kan geinstalleerd worden werken sommige andere programmas waarschijlijk ook niet goed heb ik gevonden in help van essentials mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

had ik al geprobeerd ,helpt niet ik heb al van alles geprobeerd zoals alles van essential volledig verwijderd uit het register ,alles wat ik kon vinden,dan de 2010 versie proberen te instaleren ,dat lukte tot die fotogallerij wou instaleren ,toen was er ineens een rolback van de essential,fout code 0x81000019 ,zogezegd geen vrije ruimte genoeg op de schijf er moet minstens 400mb vrij zijn en er is 297gb vrij, dan geinstalleerd zonder fotogallerij en dat lukte,maar dan wou mail helemaal niet reageren,dan heb ik terug versie2011 geinstalleerd mail werkt terug maar nog steeds configureren bij openen ,wat raar is messenger werkt normaal,ik denk dat ik met dit euvel zal moeten leren leven ,maar ik geef de moed toch nog niet op!en als u nog suggesties mocht hebben die zijn zeker altijd welkom! mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem wordt niet veroorzaakt door malware en dus kunnen we de gebruikte tools weer verwijderen.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /)

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Als je hierbij problemen ondervind, gelieve dit dan te melden.

Je kan ook een registeropruiming doen; dat kan nooit kwaad en je weet maar nooit of het toch iets oplevert.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat van kwaad naar erger,ik verwijder combofix zoals u uitlegt ,ik kijk op de c schijf om die qoobox map te verwijderen ,vind die niet meer maar nu staat er een pc met daarbij combofix,en als ik er op klik krijg ik wat je anders op computer krijgt te zien uw c,d schijf en usb aangesloten apparaten en uw cd stations? ik kan dit niet verwijderen geen toegang,oei vergeet deze uitleg ik zag in balk onderaan combofix is verwijderd ik klik op ok en het is ook uit de map c verdwenen ik ga nu cc cleaner instaleren laat u nog iets weten mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas cc cleaner heeft niet geholpen ,[TABLE=class: info]

[TR]

[TD]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD=class: title][/TD]

[TD]

Gedetecteerd

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: content]

wlmail is

incompatibel.

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: content]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD=class: title]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD=class: title]Problemen met toepassing 'wlmail'

oplossen[/TD]

[TD=width: 110]

Mislukt

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

Hiermee kunt

u problemen met de incompatibele toepassing

oplossen

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: info, width: 1]

[TR]

[TD=class: heading]

Details van detectieproces

[/TD]

[TD=align: right]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD=class: title, colspan: 2]Informatie over het verzamelen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH]Computernaam: [/TH]

[TD=class: b2]ERIC-PC[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH]Windows-versie:[/TH]

[TD=class: b1]

6.1

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH]Architectuur:[/TH]

[TD=class: b2]

amd64

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH]Tijd:[/TH]

[TD=class: b1]

woensdag 23 november 2011

12:43:34 dit heb ik gevonden in onderhoudscenrum ik heb dan bij eigenschappen, compatibiliteit gezien dat er xp servicepack 2 stond dit heb ik veranderd naar win7 voor alle gebruikers ,nu is die fout melding er niet meer maar mail blijft configureren bij openen mvg

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Combofix is dus verwijderd en de opruiming met CCleaner heeft geen resultaat gehad.

Het heeft in elk geval te maken met een slecht installatie van een of meer onderdelen van Windows Live.

dit heb ik gevonden in onderhoudscenrum ik heb dan bij eigenschappen, compatibiliteit gezien dat er xp servicepack 2 stond dit heb ik veranderd naar win7 voor alle gebruikers ,...

Waarvan heb je de hier de eigenschappen en compatibiliteit bekeken en hoe heb je het veranderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de snelkoppeling naar live mail ,eigenschappen ,compatibiliteit,daar stond uitvoeren in xp service pack 2,daar heb ik op veranderen voor alle gebruikers geklikt,en de compatibiliteit naar win 7 veranderd ,maar dit hielp niet ondertussen ben ik heel het rijtje afgegaan,vista xp,2000...maar niks veranderd ,een vraag ik zie live mail in programfiles(64bit)en in programfilesx86 identieke inhoud in die mappen is dit normaal?ook mediaplayer staat er zo 2x en daar heb ik ook al een tijdje last mee bij openen van wmv in mail als ik te vlug een volgend wmv filmpje wil openen slaat mediaplayer tilt en krijg ik de melding openen via server mislukt mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

[TABLE=class: info, width: 1]

[TR]

[TD=class: heading]Programmacompatibiliteit

[/TD]

[TD=align: right]Gedetailleerde informatie van de

uitgever[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: info block]

[TR]

[TD=class: title, colspan: 3]Gevonden problemen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

Incompatibele toepassing

Incompatibele toepassing

Windows Live Mail is incompatibel.

[/TD]

[TD=width: 90]

Gedetecteerd

[/TD]

[TD=width: 20][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 4, align: right]

[TABLE=width: 97%]

[TR]

[TD]

Problemen met toepassing 'Windows Live Mail'

oplossen

[/TD]

[TD=width: 110, colspan: 2]

Voltooid

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: info, width: 1]

[TR]

[TD=class: heading]

Gevonden problemen

[/TD]

[TD=align: right]Details van

detectieproces[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD=width: 20]

6

[/TD]

[TD=class: title]Incompatibele toepassing[/TD]

[TD]

Gedetecteerd

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: content]

Windows Live

Mail is incompatibel.

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: content]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD=class: title]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD=class: title]Problemen met toepassing 'Windows

Live Mail' oplossen[/TD]

[TD=width: 110]

Voltooid

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

Hiermee kunt

u problemen met de incompatibele toepassing oplossen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD]

CompatMode

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]CompatMode[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD]#[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD]

UserVerifySolution

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]User Verification of

Solution[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD]Verify_NO[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: info, width: 1]

[TR]

[TD=class: heading]

Details van detectieproces

[/TD]

[TD=align: right]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: info]

[TR]

[TD=class: title, colspan: 2]Informatie over het verzamelen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH]Computernaam: [/TH]

[TD=class: b2]ERIC-PC[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH]Windows-versie:[/TH]

[TD=class: b1]

6.1

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH]Architectuur:[/TH]

[TD=class: b2]

amd64

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH]Tijd:[/TH]

[TD=class: b1]

donderdag 24 november 2011

23:16:11

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: info, width: 1]

[TR]

[TD=class: heading]

Gedetailleerde informatie van de uitgever

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

---------- Post toegevoegd om 23:19 ---------- Vorige post was om 23:17 ----------

hebt u hier mischien iets aan ? mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

k zie live mail in programfiles(64bit)en in programfilesx86 identieke inhoud in die mappen is dit normaal?

Ja dat is normaal bij een 64 bits windows.

Dit betekent dat je van dat programma zowel een 32 bits als een 64 bits versie hebt.

Als je de recentste versie van Windows Live Essentials (waaronder ook live mail) geinstalleerd hebt, hoef je normaal geen compatibiliteitsmodus in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.