Ga naar inhoud

Hoe meerdere mailadressen in Windows Mail op 1 pc ?


sofiake

Aanbevolen berichten

Beste,

hoe kan ik met 2 verschillende mailadressen werken in windows mail ?

Ik wil ze dus volledig apart houden.

Mijn vrouw heeft haar telenet-adres, ik dat van mij, en we willen dus allebei op onze pc hiermee werken (en niet slechts via webmail). Is dit mogelijk ? En zo ja, hoe doe ik dat best ? Hoe gaat het dan praktisch in z'n werk ? Moeten we werken met verschillende gebruikers in windows of zo ?

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kunt inderdaad het makkelijkste werken met twee accounts in windows. De mailbestanden en instellingen worden per gebruiker bijgehouden.

Aangaande de telenet adressen, let op dat u twee verschillende gebruikers aanmaakt in "mijn Telenet" en dus twee aparte mailboxen. Je kan namelijk ook verschillende "aliassen" maken op één mailbox, maar dan krijg je altijd alle mail voor de twee aliassen binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de tip van ProMind niet werkt kan je ook 2 verschillende e-mailprogramma's gebruiken, degene die je nu hebt en bijvoorbeeld Thunderbird, van de makers van Firefox.

Als het gaat om aliassen, dus twee e-mailadressen uit dezelfde mailbox zal een tweede e-mailprogramma weinig zin hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.