Ga naar inhoud

kan niet meer in mijn hotmail account


yvonsa

Aanbevolen berichten

ik heb een groot probleem

ik kan niet meer in mijn hotmail account

heb een hele vragenlijst ingevuld voor hotmail zodat mijn account weer geactiveerd kon worden. heb bericht terug gekregen dat ik met succes geferivieerd ben als eigenaar van dit account.

vervolgens krijg ik een mail met een link waarmee ik een nieuw wachtwoord kan instellen

als ik daarop druk krijg ik al twee dagen het scherm:

[h=3]Er is een tijdelijk probleem[/h]Er is een tijdelijk probleem met de service. Probeer het opnieuw. Als u deze melding blijft krijgen, probeer het dan later opnieuw.

Niets lukt mij dus om weer gewoon in hotmail te komen'wat nu?

ben er compleet wanhopig van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is allemaal super maar ik schiet er niet veel mee op

alle gangbare kanalen heb ik al doorlopen. ik krijg nu, als ik de door hen opgestuurde link indruk: Uw account is reeds geactiveerd

nu gewoon inloggen. WAARNA ALLES GEWOON WEER HETZELFDE IS. uw wachtwoord is niet juist.

vervolgens kan ik dus nergens mijn wachtwoord wijzigen want dan krijg ik het bericht:

Er is een tijdelijk probleem

Er is een tijdelijk probleem met de service. Probeer het opnieuw. Als u deze melding blijft krijgen, probeer het dan later opnieuw.

KORTOM EEN SPIRAAL WAAR NIET MEER UIT TE KOMEN IS

WIE WEET WEL HOE IK DIT KAN OPLOSSEN?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het meteen geprobeerd en kon nu iig mijn probleem kwijt die bekeken gaat worden door Dit is een privé ondersteuningsverzoek dat direct door een Windows Live Moderator behandeld zal worden.

Als dit werkt ben ik je eeuwig dankbaar.

het is ook goed voor andere mensen om te weten dat er WEL een manier is om contact te krijgen met hotmail.

Ik laat je weten wat het heeft opgeleverd.

---------- Post toegevoegd om 16:44 ---------- Vorige post was om 16:42 ----------

ben benieuwd, zodra ik thuis ben ga ik kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb contact opgenomen met Windows live solution center en kreeg het volgende antwoord:

Alleen in het Windows Live ID forum kun je geholpen worden met je vraag. Ik raad je aan om de volgende link te volgen: Windows Live ID portaal en daar te klikken op 'stel een vraag'. Laat daar je vraag achter en één van de moderators van het Windows Live ID team zal je vraag beantwoorden.

Tja en dat heeft dus helaas niets opgeleverd en ik kan nog steeds niet in mijn account

WIE O WIE GAAT MIJ HELPEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.