Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

We zullen eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenmiddag, ik heb de fout eindelijk gevonden, het programma zegt apc.exe reageert niet. Als ik dit programma wil downladen is dit dan een veilig programma? Ik heb dit op internet gevonden <style> .jsb{ display:none } .nojsb{ display:block } .nojsv{ visibility:visible } </style>

[h=2]Account Options[/h]



Webgeschiedenis
Geavanceerd zoeken

{"V2XOToOBCITrObzu2KIP":[[69,{}],[14,{}],[60,{}],[81,{"persisted":true}],[10,{"client":"serp","dh":true,"ds":"","exp":"ppwc","host":"google.nl","jsonp":true,"msgs":{"lcky":"Ik doe een gok","lml":"Meer informatie","psrc":"Deze zoekopdracht is verwijderd uit uw <a href=\"/history\">Webgeschiedenis</a>","psrl":"Verwijderen","srch":"Google zoeken"},"ovr":{"da":1,"ep":1,"o":1,"ps":1,"sw":1},"pq":"apc.exe reageert niet"}],[152,{}],[42,{}],[43,{}],[83,{"bih":484,"biw":784}],[78,{}],[25,{"g":28,"k":true,"m":{"app":true,"bks":true,"blg":true,"dsc":true,"evn":true,"flm":true,"frm":true,"isch":true,"klg":true,"mbl":true,"nws":true,"plcs":true,"ppl":true,"prc":true,"pts":true,"rcp":true,"shop":true,"vid":true},"t":null}],[105,{}],[22,{"m_errors":{"32":"Er zijn geen andere resultaten.","default":"<font color=red>Fout:</font> de server kan uw verzoek niet voltooien. Probeer het over 30 seconden nogmaals."},"m_tip":"Klik voor meer informatie"}],[77,{}],[167,{"MESSAGES":{"msg_img_from":"Afbeelding van %1$s","msg_ms":"Meer formaten","msg_si":"Vergelijkbaar"}}],[146,{}],[99,{}],[144,{}],[84,{"cm_hov":true,"uab":true}],[151,{"ab":{"on":true,"sug4":true},"ajax":{"gl":"nl","gwsHost":"","hl":"nl","maxPrefetchConnections":2,"prefetchTotal":5,"q":"apc.exe reageert niet","requestPrefix":"/ajax/rd?"},"elastic":{"js":false,"rhs4Col":1068,"rhs5Col":1156,"rhsOn":true},"kfe":{"adsClientId":33,"clientId":29,"kfeHost":"clients1.google.nl","kfeUrlPrefix":"/webpagethumbnail?r=4&f=3&s=400:585&query=apc.exe+reageert+niet&hl=nl&gl=nl","vsH":585,"vsW":400},"logging":{"csiFraction":0.05},"msgs":{"details":"Resultaatdetails","loading":"Bezig met laden...","mute":"Dempen","noPreview":"Voorbeeld niet beschikbaar","unmute":"Dempen opheffen"},"nokjs":{"on":true},"time":{"hOff":300,"hOn":300,"hSwitch":200,"loading":100,"timeout":2500},"vp":{"previewUrls":{}}}],[116,{"bd":[],"bk":[],"bu":[],"gl":"nl","mb":500,"msgs":{"a":"Alle resultaten van %1$s blokkeren","b":"<b>Niet nuttig?</b> U kunt resultaten van <b>%1$s</b> blokkeren wanneer u bent aangemeld voor zoeken.","c":"We zullen u geen resultaten meer laten zien van <b>%1$s</b>.","d":"Geblokkeerde sites beheren","e":"Ongedaan maken","f":"%1$s deblokkeren","g":"%1$s gedeblokkeerd"},"q":"apc.exe reageert niet"}],[29,{"cspd":0,"jck":true,"mcr":5}],[92,{"ae":true,"avgTtfc":2000,"bpe":false,"brba":false,"dlen":24,"fbdc":500,"fbdu":3000,"fbh":true,"fd":1000,"fl":true,"focus":true,"fs":true,"hiue":true,"hpt":299,"kn":true,"knrt":true,"mds":"clir,clue,dfn,evn,frim,klg,prc,rl,show,sp,sts,ww,mbl_he,mbl_hs,mbl_re,mbl_rs,mbl_sv","msg":{"dym":"Bedoelde u:","gs":"Google zoeken","kntt":"Gebruik de pijl-omhoog en -omlaag om elk resultaat te selecteren. Druk op Enter om naar de selectie te gaan.","sif":"Zoek in plaats daarvan naar","srf":"Resultaten weergeven voor"},"odef":true,"ophe":true,"pq":true,"rpt":50,"scd":10,"sce":4,"tct":" ?","tdur":50}],[24,{}],[38,{}]]}Gebruikers van schermlezers kunnen hier klikken om Google Instant uit te schakelen.<meta HTTP-EQUIV="refresh" content="0;url=http://www.google.nl/search?client=qsb-win&rlz=1R3ADBR_nlNL335NL336&hl=nl&aq=1&oq=apc.exe&q=apc.exe+reageert+niet&gbv=1&ei=V2XOToOBCITrObzu2KIP"><style><!-- table,div,span,font,p{display:none} --></style>< div style="display:block">Klik <a href="http://www.google.nl/search?client=qsb-win&rlz=1R3ADBR_nlNL335NL336&hl=nl&aq=1&oq=apc.exe&q=apc.exe+reageert+niet&gbv=1">hier</a> als u niet binnen enkele seconden wordt omgeleid.</div>

[h=1]Googlenav_logo95.png[/h]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 100%] [TABLE=width: 1]

[TR]

[TD=class: lst-td, width: 100%] [TABLE=class: lst-t]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][/TD]

[TD=class: gsib_a]

apc.exe reageert niet

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

apc.exe reageert niet

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Google Instant is onbeschikbaar. Druk op enter om te zoeken. Meer informatie

Google Instant staat uit vanwege de snelheid van de verbinding. Klik op Enter om te zoeken.

Druk op Enter om te zoeken.

Druk op Enter om te zoeken.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

apc.exe reageert niet

<style>.bl{display:none !important}</style>

Zoeken

Ongeveer 949 resultaten (0,21 seconden)


MeerMinder

Locatie wijzigenSluiten

[h=2]Zoekopties[/h]

Minder optiesMeer opties

[h=2]Zoekresultaten[/h]

  1. [h=3]apc.exe reageert niet op software hema fotoboek. Wat moet ik doen ...[/h]
    answers.microsoft.com/.../a6a1bb4e-82e8-4967-95dc-31eeee68f477...In cache
    U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
    apc.exe reageert niet op software hemaboek.Ik open met het pictogram.De balk opent zich en je ziet bezig met opladen.De balk loopt vol maar stopt op 1 cm van ...
  2. [h=3]Agics - Systeemtaken - Wat is apc.exe (Ashampoo Photo Commander)[/h]
    www.computer-support.nl/Systeemtaken/taakinfo/27474/apc.exe/In cache - Vergelijkbaar
    U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
    Informatie over apc.exe ... apc.exe is een mesapc.exe van ashampoo GmbH en onderdeel van Ashampoo Photo ... apc.exe reageert regelmatig niet meer ...
  3. [h=3]Albelli heeft de beste fotoboek software | Albelli Blog[/h]
    blog.albelli.nl/albelli-heeft-de-beste-fotoboek-software-7/In cache - Vergelijkbaar
    U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
    7 april 2010 – Vanavond wilde ik er mee doorgaan, maar kan ik er niet meer in!!! Er is een fout gevonden en het wordt afgesloten. Er is iets met apc.exe. ...
  4. [h=3]Windows Vista apc.exe[/h]
    www.pctuts.be/f245/windows-vista-apc-exe-39240/In cache
    U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
    7 berichten - 1 auteur - Laatste bericht: 7 mei
    Bij het downloaden van bepaalde software ( in dit geval HEMA software) krijg ik de melding apc.exe reageert niet. Wie heeft hier ervaring mee, ...
    [h=3]Meer discussieresultaten[/h]
  5. [h=3]Klacht Albelli! apc.exe reageert niet « KLACHT.nl[/h]
    www.klacht.nl › boekenAlbelliapc.exe reageert nietIn cache
    U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
    10 juni 2011 – Hierbij wil ik een klacht melden over Albelli : Ik kan Allibelli niet openen. De laadbalk stopt steeds een halve centimeter voor het einde, en als ...
  6. [h=3]Klacht HEMA! apc.exe werkt niet « KLACHT.nl[/h]
    www.klacht.nl › WarenhuizenHEMAapc.exe werkt nietIn cache
    U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
    23 mei 2011 – Hierbij wil ik een klacht melden over HEMA : de nieuwe Hema fotoalbum software v7 werkt niet goed. Bij het opstarten van het programma kan ...
  7. [h=3]Klacht Albelli! APC EXE……..allernieuwste software werkt niet met ...[/h]
    www.klacht.nl/.../apc-exe-allernieuwste-software-werkt-niet-met-vista...In cache
    U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
    24 mei 2011 – Hierbij wil ik een klacht melden over Albelli : Zoals hierboven beschreven, op mijn vista pc kan ik het product niet installeren of openen, met de ...
  8. [h=3]Klacht Albelli! APC.EXE zorgt alsmaar voor problemen « KLACHT.nl[/h]
    www.klacht.nl › ... › AlbelliAPC.EXE zorgt alsmaar voor problemenIn cache
    U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
    22 mei 2011 – Installeren Albelli (apc.exe). 'Is gelukt' maar start niet door! Proces beëindigd. Herstart pc. apc.exe werkt niet. Weer verwijderd met Revo ...
  9. [h=3]hema album software - Vraag / Vara Kassa[/h]
    kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/.../hema-album-software/In cache - Vergelijkbaar
    U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
    30 maart 2007 – Access violation at address 00402794 in module 'apc.exe'. ... Als hij het dan nog niet werkt dan heeft deze machine waarop deze software is ...
  10. [h=3]apc.exe - Vista Forums[/h]
    www.vistax64.com › ... › Vista NewsgroupsVista installation & setupIn cache - Vergelijkbaar
    U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
    1 bericht - Laatste bericht: 10 juni 2007
    i hava installed fotoalbum software from Hema in Vista. when i startup the software say apc.exe did not work the problem report said: Probleem ...
    [h=3]Meer discussieresultaten[/h]
  11. [TABLE=class: ts]
    [TR]
    translate_onebox-35.gif[TD=class: med, align: center]Bekijk pagina's die vertaald zijn uit het Engels voor:
    apc.exe reageert niet (apc.exe not responding)[/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: b navend][/TD]

[TD=class: cur]1[/TD]

[TD]2[/TD]

[TD]3[/TD]

[TD]4[/TD]

[TD]5[/TD]

[TD]6[/TD]

[TD]7[/TD]

[TD]8[/TD]

[TD]9[/TD]

[TD]10[/TD]

[TD=class: b navend]Volgende[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: gssb_c, width: 575]

[TR]

[TD=class: gssb_f gsfs][/TD]

[TD][TABLE=class: gssb_d, width: 100%]

[TR]

[TD][TABLE=class: gssb_e, width: 100%]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu dit gedaan maar het werkt nog niet

---------- Post toegevoegd om 22:12 ---------- Vorige post was om 22:11 ----------

ik had een oplossing van Albelli er bij geplakt dat is door super antispyware pc scannen heb ik Aro erop gezet, kwamen er 232 fouten uit. Opgestart Albelli, Pc afgesloten weer opgestaret en hij doet het nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, zoals je verkiest... :-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.