Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had gisteren aangekondigd dat ik mijn adressen uit Succes adressenbeheer ging exporteren naar een andere pc.

Dat is rapper gezegd dan gedaan. Heb ze geëxporteerd naar een stick; dan op de andere pc gekopiëerd naar mijn documenten maar hoe krijg ik ze nu op het programma "Succes"?

Exporteren en importeren is me nog nooit gelukt, nu misschien meer chance.

Grtjs,

Myche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals de makers zelf zeer terecht aangeven in de handleiding is het intikken van uw hele adressenbestand een hels karwei. Als u ze dus al ergens in digitale vorm hebt, wilt u ze natuurlijk overzetten naar de Adresmanager. Dat lijkt een fluitje van een cent, maar kan u toch met een hoop werk opzadelen. Adresmanager kan Dbase- of CSV-bestanden importeren, maar heeft heel wat aanvullende informatie nodig om die klus te klaren. Als u een bestand importeert, herkent het programma niet automatisch de opmaak en de velden, zodat u nog altijd een boel met de hand moet doen. De wizard zou verbanden moeten kunnen leggen tussen overeenkomende velden in bron- en doelbestand, maar doet dit weinig intuïtief. Uiteindelijk moesten we bijna alles zelf aanklikken, in onze ogen een tekortkoming die niet bepaald uitnodigt om met het programma aan de slag te gaan.

Bron: Zdnet.nl

Het is dus mogelijk, maar wel heel omslachtig. Dit zou in het programma mogelijk moeten zijn, ken het verder ook niet helaas. Even rondneuzen in het programma lijkt me het beste dus.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.