Ga naar inhoud

computer start niet volledig op?


nbalivenba

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zie niks fout in het combofix logje.

Met de BSOD komen we ook niet verder omdat het over 2 compleet verschillende meldingen en bestanden gaat, die geen verband houden met elkaar.

Soms krijg je een bsod en met wat zoeken kom je er dan te weten wat een bepaalde melding wil zeggen maar dan ben je er nog niet achter waarom die melding gegeven werd.

Als eenzelfde melding of eenzelfde driver (bestand) steeds terugkeert, kan je meer gericht beginnen zoeken.

Soms krijg je ook een bsod en nadat je herstart hebt, loopt alles als een trein voor weken of maanden.

Kan je ondertussen al weer normaal opstarten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nowp ik start op . ik krijg zwart scherm met enkel men cursor in .. (dit duurt wel 30 seconden ofzo ) en na een tijd men bureaublad zonder pictogrammen en ùet rechtsonder enkel het pictorgram voor geluid naast men klok.. De enige oplossing is dus reainstallen? hier nog een foto toegevoegd van een foutmelding dat ik krijg als ik ctrl-alt-del doe en dan afsluiten

post-25881-1417704667,4154_thumb.jpg

aangepast door nbalivenba
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inmiddels ontdekt dat als ik lang genoeg wacht de bureaubladpictogrammen wel komen (na 5 minuten.

dan kan ik klikken maar alles wat ik doe heeft paar minuten reactietijd nodig..

en na 2 of 3 keer klikken op iets loopt pc vast en crasht de explorer zodat ik enkel men bureaubladachtergrond nog zien..

en dan als ik terug 3 minuten wacht komt explorer er terug op en zo gaat dit oneindig door ..

aangepast door nbalivenba
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.