Ga naar inhoud

computer start niet volledig op?


nbalivenba

Aanbevolen berichten

@ nbalivenba :

je hebt nu meerdere topics lopen over dezelfde problematiek, zie hier.

Mag ik je vragen om slechts in 1 topic verder te gaan en de andere topics af te sluiten...dit om (nogmaals !) het overzicht te bewaren.

Ik wil er je tevens op wijzen dat de problematiek met je HDD reeds aansleept sedert SEPTEMBER, mijns inziens had je reeds lang de nodige stappen kunnen ondernemen om dit op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok maar welke HD koop ik dan?

moet het dan dezelfde zijn als ik nu heb of kan ik evengoed bv eentje kopen van een ander merk en meer capaciteit ofzo?

en wat doe ik dan met die kapotte hd die ik nu heb?

gewoon vuilbak in of nar winkel doen ? of....

De beste oplossing is reeds aangereikt in het ander topic.

Ga naar de verkoper en laat deze nazien of er nog garantie is op de schijf en eventueel onder garantie vervangen.

Als de garantie verlopen is, kan de verkoper je zeker met raad en daad bijstaan voor het kiezen en monteren van de nieuwe schijf en het installeren van Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk niet dat ik nog garantie heb.

ik gaf men P/N in en er kwam onderaan op

[TABLE=width: 500, align: left]

[TR]

[TD=bgcolor: #a5b3e6, colspan: 1, align: center] Does not Exist [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #f2f2f2] Requested Serial nos. are not available in the database [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

de enige info dat ik vind op men hd is

P/N:6302-C741-A1F4Q

en

Model:HD103SJ

Model P/N :HD103SJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.