Ga naar inhoud

mijn Lenovo G550 computer start niet meer, ook systeemherstel werkt niet


Dranreb

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er zal duidelijkheid moeten zijn omtrent de dvd die je gebruikt, gaat het om een systeemherstelschijf (zoals in de handleiding van bericht 7) of een recoveryschijf om je PC terug te zetten naar fabrieksinstellingen?

Als je een opstartbare dvd plaatst in je PC en je herstart die, krijg je dan de tekst " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/dvd"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een systeemherstelschijf die ik heb gemaakt toen ik de laptop net gekocht had.

Ja, die tekst krijg ik ook en als ik dan een willekeurige toets indruk krijg ik een balkje met de mededeling loading files.

Dan verschijnt er een laadbalkje van microsoft corporation.

Daarna moet ik de taal instellen.

Soms blijft het scherm dan blauw met wat witte slierten en een boomblaadje. Maar af en toe gaat hij door en krijg ik een keuzemenu om op te starten, veilige modus, veilige modus met opdrachtprompt, etc, etc.

Als ik de veilige modus aanklik krijg ik een zwart scherm met in de hoeken de tekst safe mode.

Ook krijg ik dan weer het menu taalkeuze en daarna een keuzemenu system recovery options.

In dat menu staat besturingssysteem Windows 7 maar de grootte van dat bestand is 0 mb lokatie (E:) local disc.

Dan krijg ik weer een klein schermpje met een lopend balkje dat zoekt naar windows installations. Ik kan ook geen keuze makentussen de twee mogelijkheden use recovery tools.... en restore your computer....Hij gaat automatisch verder met use recovery tools.... Daarna gebeurd er niets meer, hij blijft zoeken....tot ik hem uitschakel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik krijg nu net weer de mogelijkheid om te kiezen tussen en als ik kies voor restore your computer... krijg ik de melding dat dat niet kan in de veilige modus. Als ik dan op ok klik krijg ik een keuzemenu met

startup repair

system restore

system image recovery

windows memory diagnostic

command prompt

Als ik op system restore klik krijg ik de melding dat ik eerst een besturingssysteem, een foutmelding moet kiezen en de mededeling dat ik de pc opnieuw moet opstarten. dat heb ik gedaan en dan beginnen de problemen weer van voren af aan.

Als ik op system image recovery klik krijg ik een foutmelding (0x8007043c)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.