Ga naar inhoud

mijn Lenovo G550 computer start niet meer, ook systeemherstel werkt niet


Dranreb

Aanbevolen berichten

Kan je eens de windows geheugencontrole uitvoeren.

Zie afbeelding in bericht 22.

---------- Post toegevoegd om 15:02 ---------- Vorige post was om 14:58 ----------

Kan je eens de windows geheugencontrole uitvoeren.

Zie afbeelding in bericht 22.

Hoor je de harde schijf lawaai maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

weten jullie of ik een nieuwe opstartherstelschijf kan downloaden ? misschien kan dat helpen

Het probleem oplossen via een opstartherstelschjf heb je al geprobeerd.

Heb je een set recovery dvd's liggen die je zelf gemaakt hebt, moeten dus meerdere dvd's zijn?

Als je die niet hebt kan je best naar je leverancier gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een volledige Win installatie is hardware gebonden. De kans dat je met een volledige systeembackup van een andere PC iets kunt doen is minimaal ... . Ik zou voor de kortste en zuiverste weg kiezen, via de leverancier. Anders heb je volgens mij grote kans dat je nog lang met dit probleem gaat zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt,ga gewoon naar de winkel waar je die laptop hebt gekocht en laat hem maken ,je hebt toch nog garantie niet?

---------- Post toegevoegd om 16:13 ---------- Vorige post was om 16:10 ----------

ik heb wel twee recovery dvd's van mijn andere laptop een toshiba

recovery dvd's van een andere laptop werken niet op eendere welke andere laptop,het moet echt één zijn van dezelfde lenovo laptop die moet gerepareerd moet worden ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.