Ga naar inhoud

Ieder nieuw geplaatst USB apparaat geeft foutmelding


WaWa

Aanbevolen berichten

Logjes zijn goed maar ik had nog graag een antwoord gehad op deze vragen.
Vraagje over IOBit zit verborgen in antwoord van WaWa :
[1] Ja ik heb ASC van Iobit geïnstalleerd. Méér nog: Ik heb betaald voor de ASC5 PRO versie! Is dat een slecht idee geweest?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie Wabbit,

Ja ik heb ASC van Iobit geïnstalleerd. Méér nog: Ik heb betaald voor de ASC5 PRO versie! Is dat een slecht idee geweest?

Kurtt, ProMind,

Ik stel geen problemen meer vast! Zopas ook mijn eID-kaart terug ingestoken en het stuurprogramma werd opnieuw geïnstalleerd. In Apparaatbeheer en Apparaten & printers zie ik ook geen fouten meer.

Zou het kunnen dat mijn problemen uit de weg zijn?

Hou het nog wat open en ik zal het als Opgelost markeren als het inderdaad blijkt Opgelost te zijn.

Iedereen: bedankt voor jullie hulp.

MVG

Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste helpers,

Jullie hebben me weer eens voortreffelijk uit de penarie geholpen. Ik ondervind geen problemen meer en zal de discussie dus als opgelost markeren. Ondervind ik toch nog wat, dan open ik wel een nieuwe discussie.

Met vriendelijke groeten,

WaWa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie Wabbit,

Ja ik heb ASC van Iobit geïnstalleerd. Méér nog: Ik heb betaald voor de ASC5 PRO versie! Is dat een slecht idee geweest?

Het is vooral zonde van het geld want dergelijke programma's presteren vaak ondermaats en zijn soms zelfs de oorzaak van problemen.

Er zijn gratis programma's waarmee je een beter resultaat behaalt en die veiliger zijn voor je systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.