Ga naar inhoud

Dell traag


heroo234

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vermoed dat de registersleutel HKCR\Interface dient te zijn ipv HKCS ?...dit is mogelijk een gevolg van eerder geïnstalleerde/verwijderde software.

kan je hier wat duidelijker over zijn want ik begrijp het niet goed. ik ben student informatica 5e middelbaar en ben zeer geïntresseert over zulke zaken maar ik begrijp het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer er software wordt verwijderd is de het bedoeling dat het register (meer bepaald de registeringangen of entries) terug in zijn oorspronkelijke staat wordt hersteld...da's de theorie, in de praktijk laten de uninstallers al eens een steekje vallen en dan krijg je zulke meldingen.

Dit is geen ramp voor de werking van de pc, eerder een schoonheidsfoutje te noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de snapshot is gepubliceert op http://speccy.piriform.com/results/pQNQds3VPGeEPxnDPLM6FsG

---------- Post toegevoegd om 18:41 ---------- Vorige post was om 18:39 ----------

o ja en wat ik wel merk is dat de pc naarmate hij langer opstaat dat hij sneller wordt. als hij zo'n half uur draait begint hij te versnellen. niet dat dit het probleem oplost want als je vb maar 15 minuten tijd hebt en je wilt iets opzoeken ben je al 15 minuten bezig vooraleer hij snel opstart.

en dit kan denk ik nooit de bedoeling zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is maar 1 temperatuursensor aanwezig in je systeem en die zit op je harde schijf : 44°C, wat al vrij hoog is voor een HDD.

Het is aangewezen je pc te (laten?) demonteren om het stofgehalte te checken zodat je daar zekerheid over hebt.

Om stof op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben student informatica en dit jaar gaan wij zelf een pc in elkaar steken dus dan moet ik dat misschien doen als ik een pc in elkaar kan steken.

---------- Post toegevoegd om 20:12 ---------- Vorige post was om 20:11 ----------

zijn er in de tussentijd nog dingen die ik kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.