Ga naar inhoud

online kopen


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zoek een website die te betrouwen is om mw3 online te kopen (ps3). Dit wil ik doen omdat dit vaak goedkoper uitkomt dan in de winkel (Game Mania is al snel 70 euro).

Ik dacht aan bvb 2dehands.be | Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen maar weet niet of deze website wel echt 100% te vertrouwen is aangezien mensen dingen niet kunnen opsturen maar jij wel betaalt enz..

Iemand ervaring met zulke dingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De websites op zich zijn best te vertrouwen...maar, niet iedereen die er op handelt / verhandelt.

Persoonlijk heb ik nog geen slechte ervaringen meegemaakt, maar als het over grotere bedragen en kwetsbare materialen gaat zou ik je toch aanraden om je te beperken tot aanbiedingen binnen een redelijke straal van je woonplaats...zo kan je ter plaatse de koopwaar gaan checken en eventueel ook testen.

Voorkomen is nog altijd beter dan genezen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook Gamestation.co.uk, Games & Consoles for PS3, Xbox 360, Wii & 3DS with FREE UK delivery zit dikwijls goed met zijn prijzen.

Enkel moet je om via deze sites te kopen meestal over een VISA kaart bezitten.

Klopt idd maar je kunt sinds paar maand geleden via Amazon.co.uk je maestro kaart koppelen. dus dit zou dan de oplossing zijn voor mensen zonder visa omdat andere dit nog niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo doedelzak123,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.