Ga naar inhoud

Opeens verschijnen er slotjes op mappen Afbeeldingen+Video's+Muziek


WaWa

Aanbevolen berichten

post-19635-1417704691,505_thumb.jpg

Beste helpers,

Hoewel het nog geen problemen heeft gegeven, heb ik gemerkt dat sinds kort Slotjes staan op de mappen Afbeeldingen + Video's + Muziek, maar niet op Documenten. Op Mijn Afbeeldingen, enz. staan geen slotjes.

Wat doe ik hiermee a.j.b.?

MvG |||| WaWa

aangepast door WaWa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Bedankt voor je informatie en de Microsoft Video. Als ik het goed begrijp kan ik het zo laten omdat ik geen »thuisgroep« heb? En is de »documenten« file zonder hangslot dan gekomen doordat ik documenten deel met »Dropbox«?

Als je zeker bant dat ik niets moet/mag veranderen, laat het me a.j.b. weten?

MvG |||| WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk ook zonder thuisgroep, maar alles is bij mij wel 'slotvrij'.

Zijn er meerdere accounts aangemaakt op je systeem ?...dan kan je ook instellen met welke account je je bibliotheken wil delen : klik met rechts op een bibliotheek en kies voor Specifieke personen...als je met een administrator-account werkt en geen verdere accounts op je pc hebt is er daar maar één naam zichtbaar.

Werk je met meerdere accounts dan kan je die toevoegen door op het driehoekje te klikken, zie afbeelding.

post-20447-1417704691,5332_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.