Ga naar inhoud

Dell Xps M1710


Vernsnjebr

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
ik ben dus van plan een dell CPs M1710 te kopen.

Nu hebben er mij een paar mensen verteld dat dell echte brol

is.

IS DAT ZO?

yep, brol!

Ik heb een xps 720 en dat is de grootste ontgoocheling. Het is de duurste van Dell en ik heb er zwaar voor moeten sparen. Ik ga niet alle problemen opsommen, want dan word ik depressief, maar hij kan niet eens een mp3 of een audio cd afspelen. Dat zegt genoeg denk ik. Ligt het aan Vista of aan de drivers? Ik weet het niet, en Dell helpdesk weet het ook niet ...

Na 4 maanden naar de helpdesk van Dell te bellen heb ik het opgegeven, ik ga sparen voor een nieuwe computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een dell en ben er heeeel erg tevreden over.

heb dan wel een dell inspirion 6400

poosje terug was er een toetsje kapot van mijn toetsenbord, zelfde week nog gemaakt.

service is dus goed.

vroeger vond ik het de grootste brol die er was, maar dat is heel erg verbeterd vind ik zelf.

@Edierickx

kunt u er niet op staan dat u een vervangend product krijgt.

anders eens proberen om er xp op te zetten.

vista vind ik bagger, dus heb er zelf maar linux op gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dell is kwalitatief goed gerief, maar ik raad je toch aan om de 3 jaar thuisafhandeling van garantie te nemen. Dat is echt véél praktischer dan de standaard "opsturen en een week of 2 wachten"-garantie (bij acer zelfs "opsturen en een maand tot anderhalve maand wachten"-garantie).

Nog een cadeau'tje trouwens voor je; JWQ53B5W0ZZQDG

Deze korting is nog geldig bij Dell tot 4 MAART, dus maar 3 dagen meer. Dit geeft een korting van 196€ of meer op een M1730 (gaat 10% van de prijs af, ongeacht de andere promoties die je er al op hebt). Daarmee kan je dus de uitgebreide garantie kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.