Ga naar inhoud

stoetel1

Aanbevolen berichten

De pc waarop ik problemen ondervind is een HP Compaq dc7700 Small Factor PC.

Ik heb hem geherinstalleerd er stond dus een Windows XP op en ik heb er opnieuw een XP opgezet.

Voor mijn internet heb ik deze driver geïnstalleerd; Broadcom NetXtreme Gigabit Drivers for Microsoft Windows XP

Die hier te vinden is; http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=be&prodNameId=3232108&prodTypeId=12454&prodSeriesId=3232029&swLang=7&taskId=135&swEnvOID=1098

Deze vroeg om de SNMPC-service te installeren dit heb ik dan gedaan met de windows CD.

De pc is bekabeld voor internet. En aangesloten op een hercules wrl mod rout/adsl, samen met 3 andere pc's die wel werken en ook een draadloos net die word gebruikt voor 2 laptops (er is ook een 2de publiek draadloos netwerk indien nodig dat evenals werkt).

De internetleverancier is scarlet en werkt via belgacom dit werkt ook bij de andere pc's.

aangepast door stoetel1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.