Ga naar inhoud

de pc blijft opnieuw opstarten, ik krijg hem niet meer opgestart


Bartje18

Aanbevolen berichten

wanneer ik chkdsk laat uitvoeren in cmd, zegt hij in de twede fase (van 3) dat er errors gevonden zijn en dat het onmoglijk is om met deze methode verder te doen. wanneer ik DIR uitvoer merk ik dat systeem 32 pricies verdwenen is. valt daar iets aan te doen?

---------- Post toegevoegd om 21:44 ---------- Vorige post was om 21:32 ----------

sorry dat ik het vraag maar bij de volgende stap krijg ik dit:

"forzare lo smontaggio sul volume?(S/N)"

ik snap er ni veel van, alles wat er gezegt of gedaan wordt is in die taal ( en ik heb bij taal nederlands geselecteerd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem dit topic eens grondig door.

Download en brand de juiste (!) herstelschijf...wanneer je opstart vanaf de herstelschijf ben je o.a. in de mogelijkheid om een herstelpunt terug te zetten van voor de installatie van de updates.

Mocht je beschikken over een systeeminstallatiekopie, kan je die met behulp van de herstelschijf terug plaatsen.

Wanneer je bij het afsluiten van je pc merkt dat er nieuwe updates zijn gevonden sluit je op dat moment beter niet af, maar ga je beter eventjes via Windows Update (configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> Windows Update) kijken naar de aangeboden updates...selecteer wat je wil installeren, voer de installatie uit en indien de updates dat vragen : start je systeem opnieuw op...sluit pas volledig af na de installatie van de updates...

Het duurt misschien een paar minuutjes langer, maar het bespaart je een aantal mislukte updates en het levert je een up-to-date systeem op.

Ik ga er van uit de je de correcte herstelschijf gebrand hebt ( zie bericht 10), dan volg je deze uitleg, als het ergens fout loopt geef dan door waar juist.

Ben je bovenstaande aan het uitvoeren of de tips uit bericht 7?

Heb je de juiste herstelschijf aangemaakt zoals gevraagd door Asus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem is dat hij het programma syteemherstel en systeeminstallatiekopie niet meer wil uitvoeren, hoe dat komt weet ik niet maar als ik dat open komt er nu error op terweil het om 14u nog perfect ging. dus ik ben terrug naar de opdrachtprompt gegaan, want die werkt nog wel(maar alles is in het ittaliaans, hoe dat komt weet ik ook niet). en naar berricht 2. of u moet weten hoe ik de andere(het programma syteemherstel en systeeminstallatiekopie) terrug in gang krijg zonder error?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey beerke 10,

dat is juist, maar ik heb een windows vista CD, voor mijn windows vista pc

Hallo Bartje18,

je zal zelf wel inzien nu hoeveel nut het heeft je systeemgegevens in te vullen in je profiel. Ik was, aan de hand van je uitleg, echt in het gedacht dat je met Windows XP werkte. Sorry daarvoor...

Volg de instructies van Asus, en mogelijk kan je de Windows herstellen.

Groeten,

Beerke10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bartje18,

Afhankelijk van de Windows versie die je momenteel gebruikt en de SP level naarwaar je getracht hebt te upgraden.

Heb je altijd de optie een instage upgrade uit te voeren.

Zoals te zien op je initiële uitleg hoe het probleem is ontstaat is het thans gebeurt tijdens een upgrade.

Waarbij ook bestanden als ntfs.sys worden 'vervangen'.

Vermoedelijk tracht je Vista SP2 te installeren ?

Eender hoe ... weet een install cd/dvd van de laatste Service Pack te bemachtigen van jouw windows versie,

start op van de cd/dvd en kies voor upgrade.

Dit duurt enige tijd, maar is reeds een goede oplossing voor gebleken voor foutcode 0x80071AA7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.