Ga naar inhoud

Hoe werkt VUZE juist?


fenna79

Aanbevolen berichten

Ik downloadde zonet VUZE.

Ik installeerde het nadien op mijn systeem.

Ik opende en zocht op een software programma, ik vond dit en downloadde dit dus via VUZE, ik zie dat het bestand gedownload werd en in een mapje terechtkwam op mijn pc, vuze downloads of iets dergelijks.

Als ik dit open zie ik gewoon dat het prograama dat ik downloadde daarin zit en als ik het mapje open zit het vol met zip fies. Ik veronderstel dat ik een stap oversloeg ofzo?

Hoe werkt vuze juist, je kan er iets zoeken en downloaden, maar verder? Na het downloaden zie ik bij downloads dat hij bezig is met downloaden (achteraan een metrke dat in prcenten uitdrukt hoe ver het downloaden zit), nadien gaat de gedownloade file in vuze naar 'new'

Maar met ik hierna nog iets doen in vuze zelf om de file te converteren of verder uit te pakken aub?

Is me een beetje een raadsel.

Iemand die me hierbij even kan helpen om dit uit te leggen aub?

Dank u vriendelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste fenna79,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Illegaal downloaden van software is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.