Ga naar inhoud

mail probleem


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Je moet wel opletten als je deze berichten filtert want ook je eigen onbestelbare mails komen terug van Mail Delivery System.

Je moet dus de filtering verfijnen en enkel mails komende van MAILER-DAEMON@arcor-online.net er uit halen.

Je kan in de berichtregels ook aangeven om deze berichten onmiddellijk definitief te verwijderen ipv ze in de map ongewenste mail te laten toekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

J

Je moet dus de filtering verfijnen en enkel mails komende van MAILER-DAEMON@arcor-online.net er uit halen.

Je kan in de berichtregels ook aangeven om deze berichten onmiddellijk definitief te verwijderen ipv ze in de map ongewenste mail te laten toekomen.

Hoe kan ik dat doen de berichten onmiddelijk defenitief verwijderen .

Johnnyboy

Klik met de rechtermuisknop op je ontvangen e-mail.

Kies regel maken.

Vink het nodige aan bij voorwaarden ( bijvoorbeeld: MAILER-DAEMON@arcor-online.net).

Klik dan op geavanceerde opties.

post-23245-1417704732,8719_thumb.png

In het volgende venster klik je op volgende als je gewenste selecties juist zijn.

post-23245-1417704732,9159_thumb.jpg

In het volgende venster kies je permanent verwijderen.

Klik dan op volgende, je krijgt nog een waarschuwingsvraag of je echt wil verwijderen, kies JA.

post-23245-1417704733,0436_thumb.png

Dan wordt gevraagd naar uitzonderingen, klik op volgende.

In het volgende scherm kan je een naam geven aan de regel.

Zorg dat schakel deze regel in aangevinkt is.

Kies voltooien.

Je kan achteraf de regel nog altijd aanpassen of verwijderen via het menu extra-> regels en waarschuwingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay ik krijg er trouwens al veel minder dan ik er gekregen heb gelukkig wel .

Johnnyboy

Hallo Johnnyboy,

dat verwachtte ik ook. Maar toch nog een vraag, alhoewel je het dan wel zou vermeld hebben: Zit er bij deze Deamon-Mailer -mais een bijlage?? Indien Ja, open deze dan NOOIT, ze bevatten bijna altijd een virus, en de mail is dan ook een poging om via de bijlage toegang te krijgen tot je PC. Dan spreken we dus wel van een cyber-attack. Je PC hoeft nu dus nog helemaal niet besmet te zijn. Verwijderen, handmatig of via de zeer goed uitgelegde methode "via Berichtregels" van clarkie :top:.

Wanneer het om een inbraakpoging gaat, en de "hackers" krijgen niet het verwachtte resultaat, dan stoppen ze er automatisch mee.

Ook kan het nog steeds gaan om een fout in de mail-server van arcor-online.net.

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.