Ga naar inhoud

Monitor kopen voor een game PC


Flow.

Aanbevolen berichten

Ik heb wat rondgekeken en ik heb deze gevonden: Dell Ultrasharp U271.

Is de duurdere prijs (550 euro) het waard, of zijn er wat goedkopere maar bijna even goede alternatieven?? Graag zou ik dan een kort lijstje zien met evengoede prestaties en liefst een wat lagere prijs. Heeft iemand ervaring met dit beestje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu,

Je wil een monitor voor een game-pc. De IIyama die superjona voorstelde is gezien als een van de beste van het moment als game monitors (snelle responstijd en een 1920*1080 resolutie). Als je eens wat info opzoekt over die jij voorstelde is die vooral bedoelt om zeer professioneel te gaan photoshoppen. Natuurlijk heeft die absurd goed contrast en beelden...

De keuze ligt bij jou. Voor jouw bedrag kan je evengoed gaan voor een eyeinfinity-setup (3schermen),dat is wat ik ZOU doen. Maar dat is dan weer persoonlijke smaak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha bedankt! Dat is een 24" monitor, maar zijn er ook 27" inch monitoren die dezelfde kwaliteit geven (en daardoor 100 euro meer kosten)? Overigens, in 1920*1080 de beste (betaalbare) resolutie op dit moment. Kwestie van een kleinere tegenover een grotere monitor te zetten. Mijn huidige monitor is 23" en ik heb wel nood aan een wat grotere. Meerdere opties zijn altijd leuk, dan kan ik die apart vergelijken.

Eyeinfinity lijkt me niet handig, aangezien je scherm daar onderbroken wordt, maar hoe vind jij het meevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eyeinfinity al enkele keren geprobeerd bij vrienden. Het is even wennen, maar na een tijd zie je de stukken die 'onderbroken' worden niet meer. Het is echt wel de moeite waard, maar da's echt persoonlijk.

Je kan inderdaad voor een 27" gaan, misschien eventueel 3D, om futureproof te zijn.

Als je een 27" gaming-monitor wilt, neem dan hier een kijkje:

Best PC Gaming Monitors 2011 - 2012

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga niet voor 3D.

Die pagina geeft goede info maar de monitor die zij voorstellen is niet meer verkrijgbaar. Heb jij een voorkeur voor een van de opties die ze daar geven. Het moet wel een degelijke 27" zijn, niet een uitgerekte 24". (zoals die Asus die ze voorstellen, die vind ik uit ervaring echt slecht).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic werd uitvoerig aangepakt...er werd een privé-bericht gestuurd naar Superjona met de vraag om advies te verlenen, wat er ook snel kwam.

En, er werden door ook door andere mensen nuttige tips geplaatst.

Nadien werd (door jou) het topic nog 2 x gebumpt, wat volgens de forumregels niet is toegelaten.

Mijns inziens is hier dan ook meer dan voldoende moeite gedaan om jou een keurig advies te verlenen...het lijkt me aangewezen dat je op basis van de suggesties de monitoren eens in real life gaat bekijken om nadien (eventueel in samenspraak met een verkoper) de knoop definitief door te hakken.

Succes met je aankoop.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

De tips die ik heb gekregen zijn enkel verkrijgbaar op internet sites en kan ik dus moeilijk echt bekijken. Ik ben dus afhankelijk van meningen van anderen, en ik hoopte die hier te krijgen. De 'beste' is zelfs niet meer te verkrijgen in België...

Superjona stelde me trouwens een 24" voor terwijl ik inmiddels een 27" wil. Ik had graag eigenlijk nog een voorstel van hem gezien aangezien die 24" inch wel best goed was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.