Ga naar inhoud

Vanuit een main werkblad kolom A en B kopieren naar een nieuw werkblad


kapima

Aanbevolen berichten

Hallo kapima,

ik reageer nog even om uit te leggen wat er fout ging. Nuttig ook voor jou, om de code te begrijpen, en voor andere mensen die dit topic in de toekomst lezen.

In het origineel Excel-bestand dat je stuurde stond een hoop code, die ik slechts gedeeltelijk kon aanpassen om aan jou vraag te voldoen.

De code was geschreven voor een andere toepassing.

We zijn dan met een propere lei gestart en hebben een nieuwe module gestart en daar de veel eenvoudiger code geschreven, code die wel enige beperkingen had (geen hoofding), maar voor jou voldeed dit.

Na veelvuldig testen heb ik dan het werkboek opgeruimd en hierboven aangehangen als Onderwerpenlijst_Theo.xlsm.

Mijn fout was het opruimen van het werkboek. Ik heb module1 (die met jou code) ook verwijderd bij het opruimen, maar

de "Function WksExists()" stond nog in deze module1, en die was noodzakelijk voor de werking van de Sub() in de Module2.

Na het verplaatsen van die function naar module2 moet alles in orde zijn.

Met dank aan popipipo :top:

Groeten,

Beerke10

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.