Ga naar inhoud

emial (live)


jodina

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hoi clark het is zo dat ik bij hotmail het probleem heb en niet bij windowsmail. daar heb ik een "home" account en als ik ze via deze verstuur gaat het welgoed. maar als ik ze via hotmail verstuur lukt het niet.

waar vind ik de webmail? ik weet het niet. zoveel ken ik er niet van.

gr jodina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dan kom ik op mijn post pagina van ..............@live.nl. en daar zit juist het probleem.

sorry dat ik zo lastig ben, maar ik snap er niets van. heb deze dames al zovaak via deze een mail gestuurd maar nu kan het niet meer en ook van de nieuwe dames van het bestuur lukt het zo niet, het lukt dus wel via .........@home.nl .

lastig ben ik hé.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is of je het probleem zowel in je e-mailprogramma hebt (windows live mail) als in je webmail met de link uit bericht 15.

Dus je moet inloggen via webmail en vandaar een mail versturen, krijg je dan de zelfde melding als je het vanuit Windows live mail ( het e-mailprogramma op je pc) uitvoert?

En ik vraag nogmaals heb je het probleem met live.nl naar elk e-mailadres of enkel bij sommige?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.