Ga naar inhoud

emial (live)


jodina

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb het uitgeprobeert met 1 adres maar krijg hem even goed retour. moet er wel bij zeggen dat als ik haar een mail stuurde zij het binnen kreeg met [spam] ervoor. kan dit er iets mee te maken hebben.

als het zo blijft maak ik van live een hotmail en hoop dat het probleem dan opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook dat bij de bestemmeling(en) de spamfiltering te streng is ingesteld of dat jou verzendadres bij hen op de "spam" lijst (blacklist) staat.

Probeer de bestemmeling(en) te bereiken en vraag hen om hun spamfilter of hun blacklist na te kijken en eventueel aan te passen.

Als de bestemmeling(en) hierbij hulp nodig hebben, mag je ze altijd doorverwijzen naar PCH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

hallo mensen, het wordt alleen maar erger. nu krijg ik van steeds meer de mail retour. ik heb me een nieuwe mail adres aangemaakt. maar hoe kan ik mijn mails doorsturen naar de nieuwe. ik heb nl een paar mappen en die gegeven ben ik niet graag kwijt. is er een manier dat ik ze in een keer, of in een paar keer kan doorsturen. groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.