Ga naar inhoud

combofix


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je processor te hard moet werken of je pc traag is kan dit te wijten zijn aan een groot aantal met Windows op te starten programma's.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Gereedschap”en klik vervolgens op ‘Opstarten’

Kun je hier een screenshot van maken en posten in je volgende bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende vermelding zou je nog kunnen uitschakelen om niet bij iedere boot mee op te starten.

Ja HKCU:Run FileHippo.com "C:\Program Files (x86)\FileHippo.com\UpdateChecker.exe" /background

als je PowerISO niet gebruikt om iso's te mounten mag je deze ook uitschakelen

Ja HKLM:Run PWRISOVM.EXE C:\Program Files (x86)\PowerISO\PWRISOVM.EXE

Voor de rest is het maar een beperkt lijstje :top:

Vanaf wanneer zijn je problemen in principe ontstaan, kunt je het ergens mee in verband brengen.

Dan denk ik b.v door installatie van software of het gebruik van reg cleaners of iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze heb ik laten staan om dat deze gebruikt word Ja HKLM:Run PWRISOVM.EXE C:\Program Files (x86)\PowerISO\PWRISOVM.EXE

deze heb ik uitgeschakeld Ja HKLM:Run PWRISOVM.EXE C:\Program Files (x86)\PowerISO\PWRISOVM.EXE

de winst is wel aardig meer want de pc sluit sneller af en start sneller op verder weet ik niet echt waneer het probleem begonen is want zo ver ik weet heb ik geen installatie's register ccleaner gebruikt.

---------- Post toegevoegd om 23:57 ---------- Vorige post was om 23:55 ----------

deze heb ik laten staan om dat deze gebruikt word Ja HKLM:Run PWRISOVM.EXE C:\Program Files (x86)\PowerISO\PWRISOVM.EXE

deze heb ik uitgeschakeld Ja HKCU:Run FileHippo.com "C:\Program Files (x86)\FileHippo.com\UpdateChecker.exe" /background

de winst is wel aardig meer want de pc sluit sneller af en start sneller op verder weet ik niet echt waneer het probleem begonen is want zo ver ik weet heb ik geen installatie's register ccleaner gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.