Ga naar inhoud

combofix


Aanbevolen berichten

hallo ik wilde graag laten kijken of combofix goed zijn werk heeft gedaan

ik weet dat ik combofix niet zelf mag gebruiken tenzij het op mij eigen risico is

maar ik kon de computer helemaal niet meer gebruiken ik heb het systeem tog

een beetje weer kunnen laten draaien door een aantal scan's te doen met mij antivirus

die heeft niks gevonde verder vandaar dat ik combofix gebruikt heb ik heb ook hijacktislogje

gemaakt ter controlen of daar mischien nog wat mis is verder is alle hulp welkom om het systeem

stabiel te krijgen als het nodig is kan ik ook een herinstalatie van de windows doen alvast bedankt voor de hulp.

[ATTACH]16070[/ATTACH]

[ATTACH]16069[/ATTACH]

combofix.txt

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beide logjes leveren geen opmerkelijke problemen op. Zie niet meteen een malware-oorzaak voor een wankele werking.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.