Ga naar inhoud

Stuurprogramma Windows


Aanbevolen berichten

Vroeger had ik Compaq Pressario Windows 98- nu overgestapt naar Laptop Acer Windows 7 -

Ik zou graag mijn Lexmark P704 printer terug aansluiten.

Daarvoor ben ik in het bezit van een installatie software CD voor Lexmark Z700 series

op mijn Windows 98 werkt deze perfect. Nu echter neemt mijn laptop deze cd niet aan.

Alle aansluitingen van de printer werden door mijn laptop aangenomen maar ik kan deze niet

laten werken - help !

José

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de info.

Deze was heel correct en nuttig.

Er lag een communicatieprobleem naar de printer toe aan de basis van dit euvel.

Ik heb een andere printer aangesloten en had dit probleem niet meer.

Volgens men ingewonnen info zijn er veelvuldig problemen met Lexmark P700 versie naar windows 7 toe.

Wel heb ik even de firewall in-uit moeen schakelen.

Thanks

So long

José

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens men ingewonnen info zijn er veelvuldig problemen met Lexmark P700 versie naar windows 7 toe.

Dat zou best kunnen.

Wel heb ik even de firewall in-uit moeen schakelen

Ik weet niet welke firewall je hebt maar mogelijk kan je in de instelling van de firewall aangeven dat de printer OK is zoals allow of zo in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo José,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.