Ga naar inhoud

Hardeschijf vol


010890falcon

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn nieuwe PC een bijkomende hardeschijf van 1 tetra geheugen erbij gekocht maar die heb ik nog nooit gebruikt, ik weet zelfs niet of ik die al gekoppeld heb aan mijn systeem, Initieel wilde ik die ooit als een soort backup gebruiken.

Nu krijg ik echter sinds een paar dagen telkenmale een melding dat die harde schijf nog maar 6 Gb heeft van de 931 Gb die erop staan? Hoe kan dat nu als ik er nog nooit iets heb opgezet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb het knipprogramma kunnen maken en het opgeslagen als JPG bestand maar hoe krijg ik dit nu op dit forum geplakt? Ctrl-C en Ctrl V werken daar niet mee?

Maak er een screen van met het knipprogramma en plaats de screen in een volgend bericht.

Als je op het rood gemarkeerde " volgend bericht" ( het is een link) klikt zie je de handleiding hoe je een afbeelding kan plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.