Ga naar inhoud

draadloze verbinding weg


quickwoody99

Aanbevolen berichten

ik heb ook dat speccy ding gedownload en ik heb het hier gwn gekopieerd omdat ik het niet kon publiceren natuurlijk ;P

Het is moeilijk om zo te lezen dus heb ik ook het .text geupload...

PC Helpforum moderator bericht:

Ik heb je txt-bestand verwijderd, gelieve ASAP je bijlage te verwijderen...je Windows-serial is voor iedereen zichtbaar en dat kunnen we beter vermijden...best gewoon de link plaatsen zoals hier uitgelegd... :-)

Ja sry maar ik kan de link niet plaatsen omdat de PC met het probleem namelijk niet op het internet kan en die kan dus niet gepubliceerd worden ^^

aangepast door quickwoody99
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok dit is gelukt, ;) alleen vind hij de router nog niet, ik ga hem rebooten en dan eens kijken, alvast bedankt ;)

---------- Post toegevoegd om 16:58 ---------- Vorige post was om 16:47 ----------

ik heb gereboot maar hij vind nog steeds geen router

Het rare was dat als ik de verbinding uitschakelde en opnieuw inschakelde het er stond, dus ik klikte verbinden en dan stond er dat ik op refresh moest drukken en dan was ie weg. ik deed dat opnieuw maar hij kwam niet meer tevoorschijn, any help?

bedankt

quick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.