Ga naar inhoud

bios update , ramgeheugen , videokaart


gunny

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

neen , staat op luidsprekers.

als ik hem op hdmi standaard instel , dan heb ik geen geluid meer langs mijn pc boxen ? maar dan wel tv ?

Of moet ik dit elke keer terug veranderen, die instelling naar luidsprekers als ik geluid wil hebben via boxen pc .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

powerbutton is uw startknop.

Als je niks verandert in de bios kan het niks kwaad dat je eens gaat kijken.

Maar als ik de log nog eens nakijkt en ook de specs van uw moederbord dan is alles toch correct in orde te zijn.

Juiste versie geheugen en ook de voltage.

Maar waarom dan in Windows 7 niet herkend wordt is mij een raadsel.

Mogelijk staat de voltage in de bios niet juist.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.