Ga naar inhoud

bios update , ramgeheugen , videokaart


gunny

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

msn: 10010860

---------- Post toegevoegd om 03:55 ---------- Vorige post was om 03:42 ----------

[h=3]WAT IS DE MAXIMUM HOEVEELHEID GEHEUGEN WAT MIJN MOEDERBORD MS-7502 AAN KAN?[/h]Antwoord:Het moederbord heeft vier geheugenbanken, twee zijn reeds uitgerust zijn met een 1024 MB geheugen module. Het moederbord ondersteund maximaal 8 GB RAM in Dual Channel mode.

Indien geheugen modules van verschillende snelheden worden gebruikt, zullen alle modules werken op de snelheid van de langzaamste module. Merk op dat Windows Vista / 7 32 bit maar maximaal 3120 MB zal benutten van het geïnstalleerd geheugen. Dit komt door interne beperkingen van het besturingssysteem.

De computer was uitgerust met geheugenmodules met de volgende specificaties:

module: DIMM DDR2, 240-pin, 1,8 Volts

type: DDR2-SDRAM

frequentie: 667 MHz (PC2-5300) / Maximaal mogelijk: 800 MHZ (PC2-6400)

speciale eigenschappen: no ECC support, unbuffered

Categoriëen: ...MD 8828 |

aangepast door gunny
Link naar reactie
Delen op andere sites

msn: 10010860

---------- Post toegevoegd om 03:55 ---------- Vorige post was om 03:42 ----------

WAT IS DE MAXIMUM HOEVEELHEID GEHEUGEN WAT MIJN MOEDERBORD MS-7502 AAN KAN?

Antwoord:Het moederbord heeft vier geheugenbanken, twee zijn reeds uitgerust zijn met een 1024 MB geheugen module. Het moederbord ondersteund maximaal 8 GB RAM in Dual Channel mode.

Indien geheugen modules van verschillende snelheden worden gebruikt, zullen alle modules werken op de snelheid van de langzaamste module. Merk op dat Windows Vista / 7 32 bit maar maximaal 3120 MB zal benutten van het geïnstalleerd geheugen. Dit komt door interne beperkingen van het besturingssysteem.

De computer was uitgerust met geheugenmodules met de volgende specificaties:

module: DIMM DDR2, 240-pin, 1,8 Volts

type: DDR2-SDRAM

frequentie: 667 MHz (PC2-5300) / Maximaal mogelijk: 800 MHZ (PC2-6400)

speciale eigenschappen: no ECC support, unbuffered

Categoriëen: ...MD 8828 |

Hallo ,

Nog steeds problemen met geheugen ?

Ik vond dit hierover terug in google.Deze had ook problemen met het beschikbaar ram geheugen.Deze persoon heeft dit zo opgelost zie link en lees ook even de onderstaande link door voor dat je de methode toepast.

Treiber & Updates

Computer!Totaal :: Bekijk onderwerp - Hardware slurpt geheugen in Win7

Ik denk eraan om tweedehands ook een medion 8828 te kopen voor als surf computer en ik was aan uitzoeken of deze computer werkt met windows xp Pro en windows 7,

Werkt de computer voor de rest goed, wordt alle hardware herkend door windows 7, verder geen problemen dan alleen het geheugen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.