Ga naar inhoud

wachten op windows 8


BarbaraD

Aanbevolen berichten

Mijn computer is het aan het begeven. Super traag geworden. Ik zou willen wachten tot de nieuwe windows uitkomt, maar ik weet niet of hij het nog zo lang zal uithouden. Ik vind het een beetje zot om er nu nog een met windows 7 te kopen. Ik herinner me dat er nog voor het verschijnen van windows 7 nog een vista computer kon kopen waar dan stond dat je dan gratis de upgrade naar 7 kon krijgen. Iemand enig idee van wanneer ze nu zo'n pc zouden beginnen verkopen met gratis upgrade naar 8 ? Ik hoop op die manier het nog even uit te houden met mijn antiek geval.

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of Windows 8 een succes zal worden is zéér twijfelachtig.

Bij vele vraag naar jonge mensen die toch met de tijd vooruitgaan merk ik op dat ze niet geïntresseerd zijn in Windows 8

Mijn ervaring is zo dat om de tweede nieuwe Windows geen succes zal zijn net zoals Vista.

Daarbij zal het nog even duren eer Windows 8 op de markt is.

Maar stel dat Windows 8 toch nog dit jaar op de markt wordt gebracht wat ook waarschijnlijk zal zijn dan heeft men het veel te vlug gemaakt en zullen er talrijke fouten in zitten.

Ik vind een investering in Windows 7 veel verantwoordelijker dan Windows 8

Dat is uiteraard mijn mening.

Je kan beter investering in Windows 9 want dat zal zeker op basis van Windows 8 zijn maar beter.

Of nog erger: de mensen willen niet dat het zo wordt gemaakt.

Daarbij hebben bedrijven nu pas geïnvesteerd in Windows 7 en zullen zeker niet Windows 8 kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Barabra,

Ik weet niet of er nu al regelingen worden getroffen om bij de aankoop van een windows 7 machine een gratis upgrade naar windows 8 uitkomt.

Ik zelf denk dat windows 7 en windows 8 niet veel gaan verschillen. Ik heb het een en ander op gezocht, de systeem eisen blijven nagenoeg hetzelfde. dit maakt het dus aannemelijk dat het geen hele grote veranderingen zijn.

Ik zelf zou er niet te veel van verwachten, het zal windows 7 zijn met wat nieuwe opties, een nieuwe look maar ik verwacht geen grote veranderingen aangezien de systeemeisen gelijk blijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gratis upgrade zal mogelijk zijn de laatste 6 maanden voor de uitkomt van Windows 8

Maar dat zal Microsoft nog melden.

Maar Windows 8 zal helemaal anders uitzien als Windows 7

Start knop dat we kennen vanaf Windows 95 zal er niet bij zijn als voorbeeld.

Binnenkort zal er een eerste beta versie komen en dan kan je meer te weten komen maar zoals ik Microsoft ken zal hij op laatste fase nog veel veranderen zodat mensen toch Windows 8 kopen voor degene die getest hebben.

De systeem-eisen zal in functie van de pc zijn want tablet kan ook Windows 8 aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een installatie met windows 8 maar eigenlijk is die meer bedoeld voor tablet-pc's.

Kwa systeemeisen valt het wel mee maar de look and feel is helemaal anders dan bij de huidige windows en het is een hele toer om er je weg in te vinden.

De eerste officiele beta versie van W 8 wordt pas op het eind van deze maand vrijgegeven en dan zal het nog een hele tijd duren voor de eigenlijk release.

Zoals stegisoft al zei; ik zou niet wachten op windows 8 maar nu een windows 7 aansschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.