Ga naar inhoud

Ingevulde IB/PV doorsturen naar de belastingen


vanmegen

Aanbevolen berichten

Geachte heer/mevrouw, Ik vul ieder jaar de belasting via mijn computer in en verstuur die dan via mijn computer naar de belasting. Dit ging ieder jaar zonder problemen. Als ik de aangifte nu wil versturen krijg ik steeds de mededeling om het later nog eens te proberen.Dit heb ik al dagen achterheen geprobeerd maar krijg steeds de zelfde mededeling.

Foutdetails: Er is geprobeerd toegang te verkrijgen tot een socket op een niet toegestane manier.

connect failed in TCP-connect. Hopelijk kunt u mij uit de brand helpen.Bij voorbaat hartelijk dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Belg toch maar wat rondgezocht.

beschik je minstens over Windows xp met service pack om de aangifte 2011 in te vullen?

Ook vond ik onderstaande nog terug op deze link.

[h=2]Problemen bij het versturen via intrnet[/h]Als u problemen hebt bij het versturen, kijk dan bij 'Help' in het aangifteprogramma. De meeste verzendproblemen staan hier beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag vanmegen,

Is het gelukt om de belastingaangifte te versturen?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.