Ga naar inhoud

Ik heb een dode PC


ROADSTAR

Aanbevolen berichten

Help !!!

Onlangs kreeg ik mijn pc niet meer aan de pruttel, ik dacht.., misschien ligt het aan het moederboard.

Ik mijn moederboard vervangen.., toen nog problemen gehad met de connectors ( hier in het forum geplaatst - Perfect geholpen en opgelost ). Hopelijk zou het systeem weer gaan pruttelen als vanouds, helaas.., niet dus.

Verschillende dingen uitgeprobeerd maar niets mag baten, diverse hdd's en voedingen geprobeerd en gekeken of alles goed was aangesloten.

Dit is wel het geval, maar nog steeds met mijn handen in m'n haar.

Geen teken van leven.

Hopelijk kan iemand mij hier helpen ?

Alvast bedankt.

Groetjes,

ROADSTAR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb nog even gekeken, helaas kan ik geen led vinden op het moederboard. Wel heb ik ledjes zitten in één van de fan's die ingebouwd is. Voorheen werkend maar nu dus ook niet. Ze geven niet eens een tikje zodat je zou kunnen zien dat er power op zou kunnen komen. Alles blijft uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-24526-1417704765,7366_thumb.png

Deze connector bedoel ik, je hebt diverse voedingen geprobeerd en werkten deze voorheen wel goed?

Koppel eens alle hardware zoals harde schijven, cd/dvd stations, diskette stations indien aanwezig eens af door de stroomaansluiting even los te maken.

Dus enkel je moederbord met grafische kaart en geheugen, wat geeft dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.