Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

OPGELET: binnen een korte tijd stopt Microsoft met updates uit te brengen voor Windows XP. Uw computer wordt dan kwetsbaar(der).

Om het type RAM te kennen van de pc die je gaat kopen, moet je een hardware-analyse doen op die computer. (via het programma Speccy). U kan ook aan de verkoper vragen om dit te doen op die pc, en het logje te posten op dit forum. Vraag aan de verkoper wat voor geheugen er in moet.

De 32bit versie van Windows XP heeft een beperking van 3,2 GB RAM. Het ram is eigenlijk niet zo vreselijk belangrijk, wel de processor. Het wil dus niet zeggen, als je 3,2 GB RAM in het systeem steekt, dat die computer vreselijk snel zal gaan.

Geef de volledige omschrijving van de pc (merk, serienummer, ...) zodat we de pc misschien kunnen opzoeken op internet. Of heb je een afbeelding of link van de verkoper waar de pc te zien is?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vraag werd gesteld :

Geef de volledige omschrijving van de pc (merk, serienummer, ...) zodat we de pc misschien kunnen opzoeken op internet. Of heb je een afbeelding of link van de verkoper waar de pc te zien is?

Dit kwam er als antwoord :

Ja maar ik kan het niet doen want ik durf die computer nog niet te kopen (heb hem nog niet) omdat ik wel weet dat 512RAM niet veel is, maar de 3,2GHZ processor is zeer aantrekkelijk

Een beetje naast de kwestie dus...:hmpf:

Indien het gaat over een samengestelde PC : graag de gegevens van het moederbord ?...

Indien een merk PC : graag merk en correcte type-aanduiding ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien de gegevens die je plaatste correct zijn, zijn er drie mogelijke modellen Dell Optiplex 745 : Desktop Mini-Tower, Small Form Factor en Ultra Small Form Factor.

De RAM-upgrades zijn echter identiek...je kan ze hier bekijken.

Een 4GB-kit is dus het maximale...een 32-bit Windows-versie herkent hiervan maximaal 3.2GB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sorry om jullie nog lastig te vallen, maar ik heb nu nu de volledige naam van de computer gekregen van de verkoper:

DELL OPTIPLEX GX745 P4

3.2GHZ

512MB RAM

80GB Harde schijf

XP PRO

---------- Post toegevoegd om 16:04 ---------- Vorige post was om 15:56 ----------

En ook, is er de mogelijkheid om de XP naar tenminste Vista te vergroten?

aangepast door Michail Orlov
Vertaling Frans-Nederland incorrect
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.