Ga naar inhoud

vergrendelen en ont grendelen pc


femizy2

Aanbevolen berichten

Ik laat altijd foto's van bv picassa als achtergrond draaien op mijn pc ,en vroeger geen probleem maar nu hoe en waar het vandaan komt géén idee maar nu valt mijn pc na een tijdje uit en krijg ik het beeld met pc vergrendelt ,als ik er op klik of enter krijg ik terug beeld maar hoe kan ik dat verwijderen heb al alles geprobeerd tevergeefs.

dank bij voorbaat

femizy2 :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al geprobeerd dit aan te passen via Configuratiescherm > Vormgeving en persoonlijke instellingen > Persoonlijke instellingen > Schermbeveiliging ? Daar krijg je via een drop down menu verschillende opties voor screensavers die je naar believen kan personaliseren. Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al geprobeerd dit aan te passen via Configuratiescherm > Vormgeving en persoonlijke instellingen > Persoonlijke instellingen > Schermbeveiliging ? Daar krijg je via een drop down menu verschillende opties voor screensavers die je naar believen kan personaliseren. Veel succes!

Hello Anna ,screensavers zijn geen probleem die draaien wel maar als ik dan met mijn pc wil werken en tik bv enter of een muisklik dan krijg ik niet mijn beeldscherm maar komt er het beeld met mijn administrator logo en daaronder pc vergrendeld en dat krijg ik niet weg heb dat vroeger nooit gehad dat stond er opeens vraag niet hoe ik weet het ook niet

groetjes femizy2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens via start (Windowsknop links onderaan)--> configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> energiebeheer --> de schema-instellingen wijzigen...check daar eens al de instellingen in het gebruikte energieschema.

Kijk eens of de slaapstand niet is ingeschakeld ?...

De slaapstand is een compleet onzinnige functie : hij veroorzaakt wel op meerdere pc's problemen, in beide richtingen...en eens de problemen er zijn, is de oorzaak is helaas niet altijd even makkelijk te achterhalen...da's eigenlijk het eerste wat ik uitschakel op een nieuwe of geherinstalleerde laptop of desktop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.