Ga naar inhoud

Pc met tv aansluiten


robby69

Aanbevolen berichten

Ik dacht vandaag eindelijk pc met tv te kunnen aansluiten. Slaagt echter dik tegen.

Vanuit pc s-video kabel met scart aan de andere zijde. Scart op tv aangesloten. Ik krijg echter enkel geluid maar geen beeld.

Kan iemand helpen? Anders zotte kosten gedaan voor niets...

Groetjes

Robby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, geluid maar geen beeld. De kabel die ik gekocht heb is aan de ene kant een s-video aansluiting + aansluiting geluid, deze steek ik dan in de aansluiting waar mijn luidsprekers van de computer normaal insteekt. Andere zijde is dus scartaansluiting. Doordat deze kabel maar 5 meter lang was en ik 10 meter nodig heb, heb ik dus nog een extra scartkabel + tussenverbinding gekocht. Wanneer ik de kabels dus aansluit en bijvoorbeeld muziek die op mijn computer staat afspeel komt dit uit de boxen van mijn tv maar krijg enkel een zwart beeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met s-video kabel heb ik geen ervaring.

Maar je zal je PC toch duidelijk moeten maken dat je beeld wil op je TV denk ik.Je kan met de rechtermuisknop klikken op je bureaublad.In het volgend menu klik je dan op schermresolutie.

Kijk of je TV scherm als tweede beeldscherm aanwezig is en pas het nodige aan.

Kies ook dupliceren.

post-23245-1417704773,8465_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.