Ga naar inhoud

automatisch


rsk

Aanbevolen berichten

Ik heb de formule =AANTALLEN.ALS($A$5:$A$46;"<="&$B4;$E$5:$E$46;"="&"x") in cel E48 gezet en hij werkt voor de maandag. Ik heb B48 in B4 veranderd en in cel B4 de formule =vandaag() erin gezet en de tekst wit gemaakt, want die hoeft niet zichtbaar te zijn.

Ik heb in alle lege cellen van kolom A ( vanaf A5 t/m A44 ) 1-1-2012 ingevuld, omdat jij dat ook heb gedaan anders werkt de formule niet. De datums van 1-1-2012 heb ik wit gemaakt en de andere datums zijn gewoon zwart v.w. het moeten printen van de lijst als die in excel gemaakt is. Zodat iedere collega het kan zien welk kind er wanneer komt.

Maar als een kind helemaal niet meer komt dan wis je het kind uit de lijst ( rij verwijderd ) en dan blijft de formule werken, net geprobeerd of je wist het kind en zet er een nieuw kind ervoor in de plaatst.

Stel dat kind komt later dan kan je dat nog in de bijhorende cel A zetten en daar de tekst zwart van maken.

xD !!! Heel erg bedankt voor alles !!! xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.