Ga naar inhoud

Game pc


Najari

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een goede game pc en had begrepen dat je een beter krijgt door er een zelf samen te stellen dan gewoon standaard vanuit de winkel.

Maar aangezien ik wel een echte beginner ben en dit nog nooit heb gedaan.

Samenstellen en het in mekaar zetten kan ik wel wat hulp en advies gebruiken denk.

Ik ben op zoek naar een goede game pc en mijn budget is ongeveer 1000 a 1200 euro.

Ik wil niet overklokken denk ik want ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Ik heb zelf nog een beeldscherm, muis en een toetsenbord dus dat hoeft dan gelukkig niet van de prijs af.

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Grotendeels voor het online gamen
  2. Wat is mijn budget ? rond de 1000 a 1200 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Zelf samenstellen
  4. Ga ik overklokken ? Nee denk het niet. Ik ben er niet ervaren genoeg mee.
  5. Ga ik later upgraden ? Ja ik denk het wel, met de tijd een tweede videokaart erin voor mooi beeld.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? Weet ik zelf niet zo goed:dontknow:
  7. Ga ik zelf assembleren ? Nee ik denk dat het in mijn geval raadzaam is omdat te laten doen.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? Ik denk dat het voor mij Windows 7 Home Premium goed is
  9. Ga ik zelf installeren ? Door de winkel
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Ik geef niets om het uiterlijk van de pc, ik wil een goed werkende game pc. De pc kast komt toch niet in het zicht te staan.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? Nee, ik ben zelf nog in het bezit van een muis, beeldscherm en speakers.
  12. Heb ik specifieke wensen ?Ik heb geen specifieke wensen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,

Najari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor u heb ik deze =1&product[448685]=1&product[477898]=1&product[394013]=1&product[470179]=1&product[7517]=1&product[479611]=1&product[363903]=1&product[405776]=1&product[312735]=1&product[207294]=1&product[448606]=1"]samenstelling gedaan.

Behuizing Cooler Master CM Storm Scout

Een behuizing met zeer goede airflow.

Handig is de dat startknop en usb bovenop bevindt.

Aanwezig bovenop: 4 x Hi-Speed USB ¦ 1 x microfoon - invoer ¦ 1 x audio - Uitgang ¦ 1 x opslag - eSATA

Je kan later indien nodig nog eens 3 koelers bijplaatsen.

Moederbord Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3

De moederbord heeft 2 usb 3.0 poorten aan boardEr is ookUSB 2.0 poorten en FireWire en e-sata aanwezig.

Verder is de moederbord ook geschikt om twee videokaarten te plaatsen.

Processor

Als processor heb ik gekozen voor Core i5 2500K / 3.3 GHz

Dat is een snelle processor.

Processor koeler

Deze stille Scythe Mugen 3 PCGH Edition is ideaal om de processor te koelen.

Geheugen

Deze 8 Gb geheugen Corsair XMS3 kan je later nog uitbreiden met 2 stuks tot maximaal 32 Gb

Voeding

Ik heb gekozen voor 600 watt wat voldoende is voor uw systeem.

Maar ik ben geen voorstander van 2 videokaarten.

Je kan beter later een betere videokaart kopen.

SSD

Deze 90 GB OCZ Agility 3 Series is ideaal om uw computer snel op te starten.

Harddisk

De snelle harddisk is van 1 TB wat dus ruim voldoende is

Videokaart

MSI N560GTX-448 Twin Frozr III Power Edition/OC is een zeer snelle videokaart.

Belangrijk is dat het ook Geheugeninterface heeft van 320 bits.

De geheugen van de videokaart is 1,25 GB - GDDR5

Verder is ook bijgezet:

DVD-brander

Montage

Windows 7 prenium 64 bits.

Installeren van Windows 7 is niet inbegrepen in de prijs.

Dat kan je gemakkelijk zelf doen maar als je toch wilt laten installeren dan komt er 35 euro bij.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.